- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

صندلی خالی بعضی از پست های کلیدی در شهرستان شبستر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: امام جمعه تسوج با انتقاد از دخالت برخی نمایندگان در عزل و نصب ها و و عدم معرفی مسئول برای برخی ادارات شهرستان گفت: بعضی از پست های کلیدی شهرستان بنا به عللی، بدون مسئول اداره می شود که قطعاً به ضرر شهرستان و مردم منطقه است.
به گزارش آذرقلم، امام جمعه تسوج در خطبه های این هفته ضمن تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت سالگرد قیام ۱۵ خرداد گفت: حضرت امام(ره) از شروع نهضت تا آخر عمر خویش معتقد بودند که این مبارزه تکلیف و وظیفه الهی است و تمام مراحل را با اخلاص کامل سپری کردند.برخی از پست‌های کلیدی مدیریتی در تسوج بدون مسئول اداره می‌شود
حجت الاسلام بجانی، در ادامه گفت: در مسائل داخلی، در عزل و نصب ها، در به کارگیری نیروهای جوان و مومن و انقلابی، در عدم دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها، در ترمیم تیم اقتصادی، در مبارزه با فساد و…. اگر بطور دقیق به توصیه های رهبری عمل می کردند قطعاً مشکلات داخلی از جمله مشکلات اقتصادی هم مرتفع می شد. مقام معظم رهبری در دیدار اخیر نمایندگان مجلس فرمودند: اینکه وزارتخانه‌ای چندین ماه بدون وزیر بماند قطعاً به ضرر کشور است. متاسفانه این رویه در شهرستان شبستر اتفاق افتاده و از اول دولت تا الان، بعضی از پست های کلیدی شهرستان بنا به عللی، بدون مسئول اداره می شود که قطعاً به ضرر شهرستان و مردم منطقه است. اینکه مسئولی یک روز بعد از معارفه با دخالت های غیر معقول، از انجام ماموریت باز داشته شود و یا مسئولی بعد صدور حکم انتصاب به علل نا معلومی معارفه نشود برخلاف عقل و شرع و عرف است و به دور از منویات امامین انقلاب می باشد.

خبرنگار شبستر: علیرضا خوش نیت[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]