- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تراکتور و شکستی دیگر در کارنامه سولدو

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: زنجیر شکست های تلخ تراکتور برابر تیم های ریز و درشت لیگ برتر پاره نشد و این تیم بار دیگر شکست دیگری را متحمل شد و مبا نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم استقلال تهران شد.
به گزارش آذرقلم، تیم های تراکتور و استقلال عصر جمعه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز از هفته هجدهم لیگ برتر برابر هم صف آرایی کردند.شکست خانگی تراکتور مقابل استقلال
با شروع نیمه نخست این بازی بازیکنان تیم استقلال خیلی زود به دروازه اخباری رسیده و در دقایق اولیه صاحب کرنر شدند که در یک صحنه خطرناک ضربه سر بازیکن استقلال به تیر دروازه تراکتور برخورد کرد و مدافعان تراکتور توپ را از محوطه جریمه دور کردند.
از دقیقه ۱۰ شاگردان سولدو مدیریت بازی را در اختیار داشتند ولی نتوانستند از موقعیت های خلق شده بهره ببرند و در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه بدون گل تمام شد.
با شروع نیمه دوم ، اولین موقعیت بازی را تیم استقلال توسط یامگا خلق کرد که مهدی کیانی کاپیتان تیم تراکتور از روی خط دروازه توپ را به بیرون فرستاد.
دقیقه ۷۱ امیرحسین حسین زاده گل نخست استقلالی ها را به ثمر رساند.
دقیقه ۸۱ تیم تراکتور به گل دست یافت که داور خطا روی دروازه بان استقلال را اعلام کرد.
زونیمیر سولدو امروز تیم خود را مقابل استقلال با ترکیب محمدرضا اخباری، سید ابوالفضل رزاق پور، هادی محمدی، سامکان نریمان نریمان جهان(علی دشتی)، شاهین ثاقبی(محمد بلبلی)، پیمان بابایی(محمد قنبری)، آرش قادری، رضا دهقانی(محمد عباس زاده)، عبداله ناصری، مهدی کیانی و نادر محمدی به میدان فرستاد.
فرهاد مجیدی هم تیم استقلال را با ترکیب سید حسین حسینی، صالح حردانی(وریا غفوری)، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، عزیز بک آمانوو(روزبه چشمی)، رودی ژستد(امیر ارسلان مطهری)، سید ابوالفضل جلالی(جعفر سلمانی)، محمد دانشگر و امیر حسین حسین زاده(سعید مهری) مقابل تراکتور صف آرایی کرد.
داوری این بازی را موعود بنیادی فر، آرمان اسعدی، قهرمتن نجفی، میثم حیدری و رضا سخندان به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
با نتیجه این بازی تیم تراکتور با ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم جدول و تیم استقلال با ۴۴ امتیاز همچنان در صدر جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای گرفتند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]