- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

مرحله بعدی انتخاب شهردار تبریز یکشنبه دنبال می شود

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه انتخاب شهردار به روز یکشنبه هفته آینده موکول شده گفت: اعضای شورای اسلامی این شهر برنامه‌های ارایه‌ شده از سوی نامزدها را در فرصت مناسبی مطالعه و بررسی خواهند کرد. در جلسه روز یکشنبه هفته آینده هم هر عضو شورا به دو گزینه رای خواهند داد.
به گزارش آذرقلم، رسول برگی در مورد پروسه انتخاب شهردار تبریز اظهار داشت: درخواست خود را در مورد استعلامات لازم به مراجع مربوطه ارسال کرده ایم و منتظر پاسخ کتبی هستیم.
حجت الاسلام برگی، یادآوری کرد: بر اساس ماده ۷۲ قانون، پس از ارایه برنامه‌ها از سوی نامزدها، هر یک از آنان حداقل باید پنج رای کسب کنند و هر عضو شورا نیز ۲ نفر را می‌تواند انتخاب کند تا در مرحله نهایی شهردار انتخاب می شود.

به گزارش آذرقلم، آقایان منجم، مدبر، جعفری آذر، رنجبر، بابایی اقدم، هوشیار، سلیمانی و فاتح در طی دو روز به ارایه برنامه های خود در صحن علنی شورای شهر پرداختند.
حجت الاسلام رسول برگی، با اشاره به حضور هشت نامزد در جمع گزینه‌های شهرداری تبریز، افزود: اعضای شورای این شهر با پرهیز از تعلقات جناحی و سلیقه‌ای، مبنای کار خود را پاکدستی، روحیه انقلابی، سلامت نفس، نفوذناپذیری، عدم‌ وابستگی حزبی و جناحی، تخصص، درایت، حسن سابقه و داشتن برنامه جامع متناسب با امکانات شهر و نزدیکی به حقیقت و تحول گرا گذاشته اند.

وی اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی تبریز به تغییر در نگرش و برنامه‌ها معتقد هستند و با بررسی همه جوانب و برنامه های نامزدها به دنبال بهترین فرد از میان آن ها هستند.

رییس شورای اسلامی تبریز گفت: برنامه نامزدها باید با شرایط اجتماعی و فرهنگی شهر و با بودجه شهرداری متناسب باشد و بر این اساس روند انتخاب شهردار با دقت، وسواس و آرامش سپری می‌شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]