- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

شهردار تبریز نباید زیر بار سهم‌خواهی‌ها برود

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مردم سهم خواهی سیاسی و جناحی را قبول نمی‌کنند؛ بنابراین شهردار تبریز نباید زیر بار سهم خواهی‌ها برود و عدول از برنامه‌های مصوب شورای شهر باید ممنوع باشد چراکه اعضای شورای شهر و شهردار باید با همدلی و تعامل برای حل مشکلات شهر تلاش کنند.
به گزارش آذرقلم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز که یعقوب هوشیار شهردار منتخب تبریز نیز حضور داشت، اظهار کرد: شهردار جدید باید با اعضای شورای شهر، چه با افرادی که به او رأی داده و چه افرادی که به او رای ندادند، مشورت و همفکری کند تا برای عمران و آبادی این شهر قهرمان پرور موثر باشند و امیدواریم کارهای خود را برای مردم و با نیت خدایی آغاز کنند.

آل‌هاشم اظهار کرد : آرزوی موفقیت برای یعقوب هوشیار شهردار منتخب تبریز که توسط شورای اسلامی شهر انتخاب شده دارم و امیدوارم در این مسولیت مهم موفق باشد.
وی به شهردار تبریز توصیه کرد: ارباب رجوع را تکریم کرده و با تسهیل و تسریع امورات مردم و رفع تبعیض بین کارکنان و پرسنل شهرداری، فساد اداری و مالی را رفع کرده و با شفافیت و ذکاوت در قراردادها عمل کنید؛ مبارزه با فساد اداری و مالی به معنای تعطیل کردن امورات نیست.
وی افزود: تلاش برای احیای معماری اسلامی، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، توجه ویژه و اقدام عملی برای حل مشکلات حاشیه نشینی شهر تبریز و اجتناب شدید از قانون فروشی از جمله مواردی هستند که شهردار جدید باید به آنها توجه ویژه‌ای داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در رابطه با گرانی‌ها نیز تاکید کرد: گرانی همچنان در آستانه عید نوروز، مردم را اذیت می‌کند؛ چرا جلوی آنها گرفته نمی‌شود؟ سازمان‌های نظارتی باید بیشتر دقت کنند تا مردم گرفتار گرانی‌ها نباشند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]