- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

شهردار تبریز: قطعاَ نامزد انتخابات مجلس نمی شوم/ ماجرای انفصال از خدمت هوشیار

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: شهردار تبریز برخی شایعات در خصوص کاندیداتوری برای انتخابات مجلس را رد کرد.

به گزارش آذرقلم، یعقوب هوشیار در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه های محلی گفت: طرح مباحث تبلیغات انتخاباتی، عملکرد ها را مخدوش می کند. از بقیه دوستان هم می خواهم که سریعا موضع خود را در این رابطه اعلام کنند.
وی افزود: موضوع پیشنهاد پست های ملی و دولتی به بنده مختص به بنده و این دوره نبوده و مسبوق به سابقه است. اما شخصا مایل هستم تا پایان دوره، در خدمت شهر و شهروندان تبریزی باشم.

شهردار تبریز گفت: در مورد پروژه های شهرداری تبریز با دو معضل روبرو هستیم که یکی از آنها ۷۷ پروژه ناتمام با متولی گری بخش خصوصی است و از سال گذشته سعی کرده ایم با حل مشکلات این پروژه ها از طرق ممکن نسبت به تعیین تکلیف آنها تا پایان دوره فعلی شهرداری تبریز اقدام کنیم.

معضلی به نام پروژه های جامانده از سال های گذشته:

هوشیار ادامه داد: معضل اصلی مدیریت شهری پروژه‌هایی مانند دفع پسماند است که جنبه تعهدی دارند و در این زمینه بیش از ۱۰ سال با مشکل روبه‌رو بودیم و با اینکه شهرداری روزانه بیش از یک هزار تن زباله دفن می شد، هیچ حق تعیین و تکلیفی در این خصوص نداشتیم.
وی تاکید کرد: آنقدر که در دوره فعلی مدیریت شهرداری تبریز به موضوع حفظ هویت شهری توجه شده، در هیچ دوره اتفاق نیافتاده و تملک مجموعه ستارخان و باقرخان و ساماندهی مقبره الشعرا تنها بخشی از اقدامات صورت گرفته در این زمینه بوده که در مورد مقبره الشعرا سفره شمالی به پایان رسیده و سفره جنوبی نیز نهایت تا یک ماه آینده تکمیل خواهد شد.

ماجرای شایعه انفصال از خدمت شهردار تبریز
یعقوب هوشیار در واکنش به انتشار تصویرِ حکمی مبنی بر انفصال موقت از خدمت شهردار تبریز در فضای مجازی ( حکمی که در آن عنوان شده بود که شهردار تبریز دارای شاکی خصوصی است و توسط دستگاه دیوان عدالت اداری حکم به انفصال موقت از خدمتش را داده است)، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از دو هزار پرونده علیه شهرداری تبریز در جریان و ۹۰ درصد آنها در دیوان عدالت اداری مطرح است و آرای آنها هر دو تا سه هفته اعلام می شود و در رای اخیر دیوار عدالت اداری نیز که علیه شهرداری داده شده، لایحه تسلیمی از سوی ما در سامانه مربوطه بارگذاری شده بود که گویا قرائت نشده و پیگیر این موضوع در زمان فرصت اعتراض پیش‌‌بینی شده نیز هستیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]