- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

شهردار تبریز فردا انتخاب می شود/ 7 گزینه تکراری برای شهردار 58 تبریز

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: موضوع انتخاب شهردار تبریز روز دوشنبه در جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر تبریز بررسی می‌شود.
به گزارش آذرقلم، رسول برگی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: تکلیف شهردار تبریز روز دوشنبه در جلسه‌ی فوق‌العاده مشخص می‌شود.
هفته گذشته شورای ششم تبریز ، عباس رنجبر، شهردار قبلی و منتخب خود را بعد از چهار ماه، از کار برکنار کرد و مهدی یوسفی را به عنوان سرپرست برگزید.
شنیده ها حکایت از آن دارد که شورای شهر برای انتخاب پنجاه و هشتمین شهردار تبریز، با توجه به حساسیت افکار عمومی و انتقاد امام جمعه تبریز با دغدغه و چالش بزرگی روبرو است. از این رو، بر اساس اخبار موثق گزینه های جدیدی در بین کاندیداهای شهرداری دیده نمی شود. برخی از اسامی هم که مطرح شده، بیشتر جریان سازی های رسانه ای و افراد فامیل و دوست و آشنای گزینه های مطرح شده است. به عنوان مثال یکی از گزینه ها که تاکنون کمتر از او نامی در میان بود توسط یکی از سایت های خبری بیشتر مطرح می شود.
با این حال تاکنون از هفت نفر برای این مسئولیت نام برده می شود: مظفر سلیمانی ( معاون مالی و اقتصادی شهرداری)، فریدون بابایی اقدم ( عضو شورای فعلی)، یعقوب هوشیار( شهردار سابق منطقه 5 تبریز و شهردار فعلی منطقه 18 تهران)، داود امیرحقیان( عضو سابق شورای شهر تبریز)، علی شیاری (عضو سابق شورای شهر تبریز)، ساسان فرشی (مدیرکل اداره استاندارد) و مجید کیانی به عنوان کاندیداهای تصدی پست شهرداری تبریز مطرح شده اند.
خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که هوشیار و کیانی روز گذشته از اعلام نام خود به عنوان شهردار تبریز انصراف داده اند و تمایلی به حضور در تبریز ندارند. با این حساب باید رقابت اصلی را بین گزینه ی: سلیمانی، بابایی اقدم، و یک گزینه کمتر مطرح شده دیگر دانست. این گزینه کمتر رسانه ای شده می تواند یکی از مدیران ارشد استان و استانداری باشد!

مطالب بیشتر: 

سکوت مبهم استاندار در ماجرای برکناری شهردار/پشت پرده های داستان استیضاح

https://azargalam.ir/%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8-%d9%86%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%85%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%ae%db%8c%d8%b1-%d8%b1%d8%a7-%d9%85%d8%b1%d8%af%d9%85-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%ae/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]