- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

شهردار تبریز خبر داد:

آذرقلم: شهردار تبریز از احداث ۱۰ پارکینگ مکانیزه در معابر پرترافیک شهر در سال آینده خبر داد و گفت: با هدف رفع گره‌های ترافیکی شهر، هر منطقه از شهرداری تبریز موظف به احداث یک پارکینگ مکانیزه در سطح منطقه خود شده است.
به گزارش آذرقلم، یعقوب هوشیار اظهار کرد: بودجه سال آینده شهرداری تبریز ۳۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که در زمان مقرر تقدیم شورای اسلامی شهر می‌شود.
وی با اشاره به ضرورت اجرای یک پروژه خاص توسط مناطق در سال آینده، افزود: منظور از پروژه خاص، طرحی بزرگ با اعتبار زیاد نیست بلکه نوآوری و تأثیرگذاری در حل مشکلات شهری باید در اجرای پروژه‌ها مدنظر باشد.
وی با تاکید بر اینکه تمام طرح‌های عمرانی شهرداری تبریز تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر باید تکمیل شود، تاکید کرد: تلاش خود را برای تکمیل پروژه‌های عمرانی آغاز شده در این دوره از مدیریت شهری انجام داده و هیچ پروژه‌ عمرانی نیمه‌تمام را به دوره بعدی مدیریت شهری انتقال نمی‌دهیم.
شهردار تبریز خطاب به مدیران شهرداری تبریز توصیه کرد: پروژه‌های مصوب اجرا نشده در یک دهه گذشته را احصا و نسبت به امکان‌سنجی رفع موانع اجرایی آن‌ها براساس اسناد بالادستی و در راستای حل مشکلات شهری اقدام کنند.
وی در ادامه به ضرورت احداث پارکینگ اشاره کرد و گفت: هر منطقه از شهرداری تبریز سال آینده موظف به احداث یک پارکینگ مکانیزه در مکان‌های پرتردد جهت رفع ترافیک آن منطقه است.
وی با اشاره به اجرای طرح “خانه من” شهرداری تبریز در سال آینده نیز مطرح کرد: شهرداران مناطق در سال آینده موظف به هماهنگی با مدیران ۶۰۰ مدرسه دولتی جهت احصای نیازهای کتابخانه مدارس هستند و در اولین فرصت پس از تصویب شورا نسبت به خرید و رفع این نیازها اقدام کنند.