- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

شب شاد تبریز/ پیروزی تراکتور، شادی را به شهر آورد

آذرقلم: با پایان بازی حساس تراکتور، پرسپولیس در تبریز، خیابان های این شهر شلوغ و پرترافیک شد و هواداران تیم تراکتور با شادی و حضور پرشور خود در سطح معابر، این پیروزی را جشن گرفتند.

آخرین گزارش ها حاکی است که برخی از معابر اصلی و میادین این شهر مملو از تماشاگران است . چهارراه آبرسانی، فلکه ائل گلی و کوی ولیعصر تبریز از مهمترین نقاطی است که به میعادگاه شادی هواداران تیم سرخ آذربایجان تبدیل شده است.

دیدار تراکتور _ پرسپولیس که خیلی ها از آن به عنوان دربی سرخ ها، بازی شش امتیازی، و عناوینی از این دست نام می بردند امروز با تک گل احسان حاج صفی به سود تراکتور به پایان رسید.

با کسب این نتیجه مردم آذربایجان 5 سال منتظر این طلسم شکنی بودند، کاملا قابل انتظار بود که این نتیجه تا چه اندازه می تواند هواداران این تیم را که سال ها و ماه هاست علیه هم کری خوانی می کنند چقدر خوشحال کند. برخی از هواداران نیز از خودرو پیاده شده و مشغول پایکوبی هستند.

نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی نیز در سطح خیابان ها سرگرم هدایت و مدیریت ترافیک معابر است.

در کانال ها و گروه های تلگرامی و سایت های خبری نیز هواداران دو تیم به شدت سرگرم تحلیل نتیجه بازی و هواداری از تیم محبوب خود هستند. به نظر می رسد لیگ نوزدهم نقطه عطف و خاطره انگیزی برای تیم سرخ آذربایجان و هواداران آن باشد.