- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

سیستم دفاعی گذشته به تراکتورسازی آسیب زده است/ هواداران حق دارند نگران باشند

آخرین-وضعیت-جذب-احتمالی-دو-بازیکن-ملی-پوشان-برای-تراکتورسازی

آذرقلم: مدیر تیم های باشگاه تراکتورسازی گفت: سیستم دفاعی در سال گذشته برای تراکتور سازی آسیب زده بود ولی این موضوع را با جذب بازیکنان مد نظر برطرف کردیم. امیدوارم بازیکنان جذب شده به سرعت با تیم به هماهنگی برسند.

به گزارش آذرقلم، محمد رضا مهاجری در گفتگو با برنامه نود در خصوص آخرین وضعیت این تیم، اظهار داشت: برگزاری اردو در کشور ترکیه باعث شد تا در شرایط کلی، آقای توشاک نسبت به تیم شناخت لازم را پیدا کند. بازی های تدارکاتی انجام دادیم که برای پیش برد اهداف مان کمک خواهد کرد. خدا را شکر دو بازیکن با کیفیت خارجی را جذب تیم کردیم که فکر نمی کنم بازیکن رزومه دار همانند نفرات جذب شده در گذشته به لیگ برتر ایران آمده باشند.

وی ادامه داد: امیدوارم در روز های آینده نیز با جذب ۳ یا ۴ بازیکن با کیفیت بتوانیم مسیرمان را برای ادامه با کمک خدا هموار تر کنیم.

مدیر تیم های باشگاه تراکتور سازی تبریز در خصوص تاثیر حضور جان توشاک به عنوان سرمربی این تیم، بیان کرد: آقای توشاک رزومه و تجربه بسیار خوبی داشته و از مربیان بزرگ فوتبال است ولی برای رسیدن به اهداف نیازمند ابزار است که به همین منظور آقای زنوزی تمام تلاش خود را برای این موضوع انجام می دهد تا تیم شرایط خوبی داشته باشد.

وی در خصوص میزان رضایت مندی خود در خصوص عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات، گفت: این موضع را من نمی توانم بگویم و در طول بازی های لیگ برتر مشخص خواهد شد. سیستم دفاعی در سال گذشته برای تراکتور سازی آسیب هایی را وارد کرده بود و کمبود بازیکن وجود داشت و این موضوع را با جذب بازیکنان مد نظر برطرف کردیم. امیدوارم بازیکنان جذب شده به سرعت با تیم به هماهنگی برسند.

مهاجری در خصوص هواداران این تیم، بیان کرد: انگیزه ما با حمایت هواداران به وجود آمده است. با تمام وجود می گویم که هواداران حق دارند که نگران تیم باشند. دلیل تغییر در جذب بازیکنان خارجی این بود که نمی خواستیم تجربه فصل گذشته تراکتور سازی تکرار شود. عشق، شور و علاقه هواداران تراکتور سازی و درکشان بسیار زیاد است. با سختی زیادی این بازیکنان خارجی را جذب کردیم زیرا بازیکنی خارجی دیگری نیز بودند که حاضر بودند با یک تماس به ایران بیایند. امیدوارم شرایطی را فراهم کنیم تا بازیکنان خارجی جذب شده بتوانند بازی های خوب در تیم های گذشته خودشان را تکرار کنند.