- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

سیستم داوری تلویزیونی حقوق تراکتورسازی را احیا می کند؟

یادداشت ورزشی: حسین صابرImage result for ‫سیستم var‬‎

آذرقلم: آیا مهندس ها اجازه خواهند داد که سیستم VAR به فوتبال ایران بیاید و یا همچنان نتایج فوتبال ایران مهندسی خواهند شد؟
همچنان که خود زنوزی هم گفت تیم های اول تا چهارم از قبل مشخص می شوند و ما باید برای رده ی پنجم تلاش کنیم .
و در صورتی که سیستم وی اِی آر به فوتبال ایران بیاید، آیا داوران جرات و شهامت آن را خواهند داشت که مثلا علیه پرسپولیس و استقلال و سپاهان از این سیستم استفاده کنند و تصمیمات خودشان را عوض کنند؟!
آیا داوری جرات آن را دارد که به نفع ماشین سازی در مقابل این تیم ها و با استفاده از سیستم VAR ، یک ضربه ی پنالتی اعلام کند؟! یا تیم های آذربایجانی بازهم قربانی تصمیمات داوران و اشتباهات آنها خواهند شد؟
باید منتظر بمانیم و ببینیم که چگونه خواهد شد ؟
ولی چشممان آب نمی خورد که با این سیستم ها و کارها قضاوت ها عادلانه باشد و حق به حقدار برسد . یعنی احتمال می دهیم که داوران بازهم هوای پرسپولیس و استقلال و سپاهان را نگه خواهند داشت و نتایج را ماستمالی خواهند کرد ، یعنی مثلا از هفت یا هشت صحنه ی مشکوک و مورد دار، فقط در یکی دو مورد از آنها به سیستم VAR مراجعه خواهند کرد و البته در پشت پرده و بیرون زمین هم معلوم نیست که چه کسانی صحنه ها را از طریق تلویزیون و … تماشا می کنند و چگونه تصمیم خواهند گرفت و تصمیمشان عادلانه و درست خواهد بود یا نه ؟
ولی در کل همچنان ما تراکتوری ها امیدواریم که فصل خوبی برای نمایندگان آذربایجان و تراکتور و ماشین باشد و در این صورت دربی آذربایجان هم بازی جذاب و زیبایی از آب در بیاید .
چون ماشین سازی هم بازیکنان تکنیکی و سرعتی مثل سامان نریمان جهان و شاهین ثاقبی را به خدمت گرفته و البته هنوز نقل و انتقالات کامل نیست و بازیکنان دیگری هم خواهد گرفت و هر دو تیم هم مربیان تورک و به نوعی بومی دارند .