- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

اعلام برنامه های فدراسیون بسکتبال در زمینه آموزش و استعدادیابی

آذرقلم: دبیر هیات بسکتبال آذربایجان شرقی  برگزاری همایش یک روزه فدراسیون بسکتبال به میزبانی تبریز را مطلوب توصیف کرد.
مهندس محمد فتحی افزود : این همایش از سوی فدراسیون بسکتبال و با هدف معرفی سیاست و برنامه های آموزشی- پژوهشی و استعدادیابی در سطح هیات های استانی کشور صورت گرفت.
وی اظهار داشت : برنامه در دو تایم صبح و بعدازظهر برگزار شد و سخنرانان طی این نشست ها به تبیین اهداف و رویکردهای پیشروانه فدراسیون در بحث آموزش و استعدادیابی پرداختند.
فتحی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت : سوتفاهمی در خصوص مدعوین پیش آمده بود که باید بگویم در جریان این همایش با اعلام 65 مهمان از هیاتهای استانی سراسر کشور توسط فدراسیون و مدرسین دوره و مدنظر قراردادن حداکثر گنجایش اتاق جلسات هتل پارس که 80 نفر می باشد با محدودیت در دعوت روبرو شدیم.
فتحی افزود : بر این اساس و از استان آذربایجان شرقی و تبریز تنها حسب موضوعیت همایش 2 نفر از آقایان و خانمها بعنوان نماینده دپارتمان کمیته مربیان ، 2 نفر از کمیته استعدادیابی استان ، رئیس کمیته آموزش هیات استان و تنی چند از اعضا هیات رئیسه و روسای هیات شهرستانها حضور داشتند.
فتحی در بخش پایانی سخنانش گفت : ضمن این که قرار است مطالب و سازوکارهای ارائه شده در این نشست به صورت اشتراک گذاری در اختیار مربیان و استعدادیاب های سراسر کشور قرار گیرد.
شایان ذکر این که در همایش یک روزه مورد اشاره دکتر علیرضا رحیمی رئیس کمیته آموزش مربیان ، بهرام رمضان رئیس کمیته استعدادیابی و نعیمه ظفر رئیس دپارتمان آموزش و پژوهش فدراسیون بسکتبال به عنوان سخنران حضور داشتند.