- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

سومین شکست پی درپی تراکتور: این بار قلعه نویی مچ دنیزلی را خواباند

آذرقلم: تیم پرستاره  تراکتور این بار در اصفهان مغلوب سپاهان اصفهان شد تا سریال ناکامی های این تیم بعد از هفته هفتم به عدد سه برسد.

به گزارش آذرقلم، در هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در اصفهان به مصاف سپاهان رفت که این بازی با برتری 2 بر صفر میزبان به اتمام رسید.

در این دیدار با وجودی که تراکتور در 55 درصد لحظه ها مالک توپ و میدان بود اما در نهایت به دلیل اشتباهات فاحش خط دفاعی و قدرناشناسی مهاجمان متحمل یک شکست سنگین دیگر شد.

با این شکست تیم سپاهان مجددا به صدر جدول بازگشته و تیم تراکتور با 17 امتیاز به رده پنجم تنزل یافت.

بعد از این شکست مصطفی دنیزلی سرمربی ترک تبار تراکتور بسیار ناراحت بود و در رختکن به عملکرد شاگردانش انتقادهای زیادی داشت.
دنیزلی که بعد از بازی نیز در مصاحبه اش گفته بود اشتباهات فردی باعث این شکست شده، حدود 90 دقیقه شاگردانش را در رختکن نگه داشت و به عملکرد آنها انتقاد کرد. بازیکنان تراکتور بعد از این شکست اجازه خروج از رختکن را پیدا نکردند و بعد از یک ساعت و نیم ورزشگاه نقش جهان را بدون آنکه گفت  وگویی با خبرنگاران انجام دهند، به سمت اتوبوس و فرودگاه ترک کردند.

این سومین باخت متوالی تیم تراکتور در لیگ برتر بوده و این تیم در 2 هفته قبلی برابر نفت آبادان و استقلال تهران هم شکست خورده بود.

تراکتور در هفته یازدهم میزبان تیم شهر خودرو مشهد است.