- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

سریال ناتمام فرصت سوزی های تراکتور/ توقف بی موقع در برابر مس رفسنجان

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: در حالی که سرخابی های تهران در اولین دیدار سال شان متوقف شده بودند تراکتور می توانست با یک برد، فاصله امتیازات خود را با صدر جدول کمتر کرده و به سوی صدر جدول خیز بردارد اما رسول و بازیکنانش این فرصت را از دست دادند و به تساوی بدون گل قناعت کردند.

به گزارش آذرقلم به نقل از ایرنا، دیدار تیم های تراکتور و مس رفسنجان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه بدون تماشاگر یادگار امام تبریز آغاز شد و در نهایت این این بازی با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.
نیمه نخست این بازی به رغم فرصت های بازیکنان هر ۲ تیم با نتیجه بدون گل به پایان رسید.تساوی بدون گل تراکتور در مصاف با مس رفسنجان
در نیمه دوم شاگردان خطیبی مالکیت بیشتری روی توپ داشتند اما نتوانستند دروازه تیم حریف را باز کنند.
دقیقه ۶۰ موقعیت تک به تک پیمان بابایی با دروازه بان مس با تکل از پشت مسیح زاهدی راهی کرنر شد.
دقیقه ۶۹ ضربه سر عباس زاده با اختلاف اندک به بیرون رفت.
تیم تراکتور مقابل مس رفسنجان با ترکیب محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، محمد مسلمی‌پور(پیمان بابایی)، مهدی تیکدری، حمید بوحمدان، اشکان دژاگه(محمد قادری)، میثم تیموری، مسعود شجاعی(سید محمد خرم الحسینی)، سامان نریمان جهان و محمد عباس‌زاده(علی فتحی) صف آرایی کرد.
همچنین تیم مس رفسنجان با ترکیب داوود نوشی‌صوفیانی، حسن جعفری، مسیح زاهدی، هومن ربیع‌زاده، عقیل کعبی، سجاد آشوری، مهدی کیانی، علیرضا نقی‌زاده(قائم اسلامی خواه)، مهرداد رضایی، فراز امامعلی(محسن آذرباد)، محمدرضا سلیمانی(مهرداد آوخت) وارد میدان شد.
در این بازی رسول خطیبی سرمربی تراکتور به دلیل محرومیت در کنار تیم حضور نداشت .
این بازی با تاخیر یک دقیقه ای به خاطر نثار فاتحه برای روح حسین خداپرست پیشکسوت فوتبال آذربایجان شرقی شروع شد.
تیم تراکتور با نتیجه تساوی امروز ۲۹ امتیازی شد و موقت به رده پنجم جدول صعود کرد و تیم مس رفسنجان نیز با ۲۵ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر بیستم فوتبال باقی ماند.

تراکتور مقابل مس رفسنجان متوقف شد[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]