- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

سرما، زنگ تعطیلی مدارس را به صدا درآورد/ ساعات کاری ادارات کم شد

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: سرمای هوا و محدودیت گازشهری، مدارس استان را تعطیل کرد و ساعات کاری ادارات را نیز کاهش داد.
به گزارش آذرقلم، با توجه به برودت شدید هوا و به منظور مدیریت مصرف بهینه حامل‌های انرژی دوشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ مدارس استان آذربایجان شرقی در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری خواهد بود.
امتحانات نهایی، هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور و امتحانات داخلی طبق زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد.
با اعلام وزارت آموزش و پرورش برای جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان ناشی از تعطیلات مدارس، برنامه‌های جبرانی در نظر گرفته می‌شود.

نحوه فعالیت ادارات آذربایجان شرقی در روز دوشنبه
ادارات آذربایجان شرقی در روز دوشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ فعالیت می کنند.
به گزارش آذرقلم، نحوه فعالیت ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان آذربایجان شرقی در روز دوشنبه ۲۶ دی مشخص شد و ساعت کاری ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی استان در روز دوشنبه از ساعت ۹ الی ۱۳ خواهد بود.
همچنین شروع کار شعب بانک‌ها از ساعت ۹ صبح و پایان کار آنها طبق روال روزهای عادی خواهد بود.
فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز به‌صورت غیرحضوری بوده، اما امتحانات داخلی و نهایی آنها به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]