- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

ستاره‌های جا مانده از تراکتور/ خانزاده پرید

آذرقلم: دو بازیکن مطرح کشور که پیش از این نام آنها در کنار تیم تراکتورسازی مطرح می شد هنوز بلاتکلیف هستند.

به گزارش آذرقلم؛ ترکیب تیم‌ تراکتورسازی تقریبا تکمیل شده و تا حدود زیادی معرفی شده است. اما با این حال دو بازیکن که قبلا نام آنها با تراکتورسازی مطرح می شد بلاتکلیف مانده اند: فرزاد حاتمی و محمدرضا خانزاده!
قرارداد بازیکنان تراکتورسازی ثبت شد

 فرزاد حاتمی

حاصل اردوی ترکیه تراکتورسازی خط خوردن فرزاد حاتمی از لیست توشاک بود. توشاک بعد از بازگشت از ترکیه اعلام کرد که علاقه‌ای به جذب حاتمی ندارد و این مهاجم که با نظر مهاجری راهی اردو شده بود تا شاید نظر سرمربی را جلب کند، چند روز مانده به شروع لیگ بدون تیم‌ است. نکته نگران‌کننده‌تر برای این بازیکن این است که مربی مورد علاقه‌اش یعنی قلعه‌نویی هم بیش از تعداد مجاز بازیکن جذب کرده و جایی برای حاتمی ندارد.

 

محمدرضا خانزاده

بازیکن محبوب کی‌روش اگرچه در یک قدمی تراکتورسازی قرار داشت اما بالاخره ذیشب بعد از مدتی بلاتکلیفی به الاهلی قطر پیوست.

او به واسطه حضور در روسیه توقعات و قیمتش بالا رفت و زنوزی، مهمترین مشتری داخلی اش بود اما در نهایت مدافع تیم ملی فوتبال با قراردادی یک ساله به تیم الاهلی قطر پیوست.

محمدرضا خانزاده که با تیم تراکتورسازی روی همه بندهای قرارداد به توافق رسیده بود. قرار بود اگر با الاهلی به توافق نرسید، به تبریز بیاید و با تراکتورسازی قرارداد ببندد.

با این حال، گویا یک پیشنهاد نجومی از قطر خانزاده را حسابی وسوسه کرده و او را به این کشور کشانده است.

مبلغ قرارداد خانزاده با الاهلی قطر ۶۰۰ هزار دلار برای یک فصل است. با این انتقال، خانزاده هم تیمی امید ابراهیمی در این تیم قطری شد.