- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

زنوزی، برای فدراسیون خط و نشان کشید: پرونده مظاهری را به CAS می‌بریم!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]به گزارش آذرقلم به نقل از تسنیم، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور، در دو فصل گذشته و از زمان مالکیت این باشگاه همواره یکی از افراد پُر سر و صدای فوتبال کشور بوده است. از مصاحبه‌ علیه مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش گرفته تا افشاگری در مورد فساد در فوتبال.

زنوزی در پاسخ به این سوال که در دو سال گذشته چند میلیارد در باشگاه تراکتور هزینه کرده‌اید؟ گفت: دقیقاً خاطرم نیست، یک‌بار گفتم ۱۱۰ میلیارد تومان در این دو سال هزینه کردم، اما بعدش که حساب کردیم، متوجه شدیم خیلی کمتر از این حرف‌هاست. بعد از آن هم حساب کردیم که شاید ما به لحاظ هزینه سومین یا چهارمین باشگاه ایران باشیم.
زنوزی در مورد احتمال محکومیت این باشگاه به جریمه های سنگین به دلیلی شکایت برخی بازیکنان خارجی مانند فورچونه و استوکس … گفت: باشگاه تراکتور مشکلی ندارد، هواداران نگران نباشند، رقبا هم نگران نباشند. هیچ وقت پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه تراکتور بسته نخواهد شد و هیچوقت هم بابت بدهی به مشکل نخواهیم خورد.
او درباره رشید مظاهری و پیوستن اش به استقلال هم گفت: مظاهری سه ساله با ما قرارداد دارد. از نظر حقوقی باید ارکان قضایی در این مورد نظر بدهند و به‌هرحال چه قرارداد مظاهری رقم داشته باشد و چه نداشته باشد، رأیی صادر خواهد شد. اگر رأی قانونی صادر شود ما اطاعت می‌کنیم. فقط من این تذکر را می‌دهم اگر رأیی صادر شود که مشکل‌دار باشد، قطعاً اعتراض خواهیم کرد، ابتدا در استیناف و بعد دادگاه CAS. شما می‌دانید تنها موردی که ما می‌توانیم پرونده را به مراجع بین‌المللی و CAS ببریم، همین مورد است. فقط طوری نشود که در مراجع بین‌المللی با آبروی کشور بازی شود.
منافع تراکتور خط قرمز من است و خواهش می‌کنم بهتر به این پرونده رسیدگی شود تا حقی از تراکتور ضایع نشود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]