- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

رونمایی از پروژه مسکونی ناویا در تبریز/ خانه سرخه‌ای تبریز تمثیل ماوایی از ناویا

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم:‌«پروژه مسکونی ناویا» با رویداد هنری نورآوا برای اولین بار در تبریز رونمایی شد.

به گزارش آذرقلم، در شبی به یاد ماندنی و هیجان انگیز با رونمایی از یک پروژه مسکونی منحصر به فرد در شهر تبریز، هنر و معماری ، توان و استعداد خود را در ساخت و طراحی خانه های مسکونی به منصه ظهور رساند.

در این رویداد خلاقانه، که با نام «نورآوا» در خانه تاریخی سرخه ای های تبریز برگزار شد، گروه سرمایه گذاری این پروژه با هدف تبیین اهداف و برنامه های خود و نیز تشریح دستاوردهای علمی این حوزه، توجه مخاطبین را به پدیده جدید فناوری های نوین در عرصه هنر معماری جلب کردند.

در این برنامه، با بهره گیری از تکنیک های مدرن نورپردازی و هنر دیجیتال، نوای اصیل موسیقی آذربایجانی، بار دیگر سمفونی زیبای همنشینی هنرهای مختلف جهان از جمله موسیقی و معماری به اجرا درآمد و چشم همه حاضران را متحیر ساخت.

«نورآوا» اولین رویدادی بود که طی آن از لوگوی برندی نام آشنا در صنعت ساختمان رونمایی شد. این مهم برای اولین بار در تبریز، شهری که اولین‌ها را در سبقه خود ثبت کرده است، اتفاق افتاد.

پرده‌برداری از یک پروژه مسکونی

«پروژه مسکونی ناویا» به واسطه این رویداد هنری در خانه تاریخی سرخه‌ای به میهمانان معرفی و طی آن، از لوگوی این پروژه نیز رونمایی شد.

پیوند خانه با نور و موسیقی، یکی از خلاقانه ترین بخش های این برنامه بود. آنچه که در این برنامه روایت می شد به خوبی نشان داد که مفاهیم سنتی چطور می توانند رخت نو بر تن کرده و خاطرات شیرین زندگی در خانه های باصفای قدیمی را بار دیگر در خاطره ها زنده کند. در این بین، خانه ای تاریخی که سالها پیش مفهوم واقعی سکونت آرام و با صفا را به خوبی ایفا می کرد امروز میزبان یک رویداد هنری بود که قطعا بسیاری از جوانان برای دیدن و بودن در آن حال و هوا، مشتاق هستند.

گفتنی است «شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب» به مدیریت «مهندس شکری»، حامی رویداد نور‌آوا بود و طراحی و اجرای این رویداد توسط شرکت دوان ایرانیان انجام شد.

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب در نظر دارد تا در پروژه ناویا با نگاهی ویژه و سرشار از احساس و هنر، خانه ای برای سکونت با مفاهیم اصیل بسازد. خانه ای که به معنای واقعی بتوان در آن زندگی واقعی را لمس و درک کرد. خانه‌ای که با مفهوم فعلی مسکن و سرپناه در روزگار پرتلاطم زندگی متفاوت است خانه ای که حس آرامش و گرمی و صمیمیت در آن ساری و جاری است.

ناویا توانست شروعی با شکوه رقم بزند و این برنامه نشانه ی تداوم تلاش و همت و پشتکار برای رسیدن به قله های موفقیت و پیشرفت است.

در آینده در این باره بیشتر خواهیم نوشت…

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]