- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

روابط عمومی های برتر شهرداری تبریز معرفی شدند

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از ارزیابی عملکرد شش ماهه نخست سال جاری امور ارتباطات مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تبریز با پنج محور، خبر داد.
به گزارش آذرقلم، مهدی حافظ‌ زاده در خصوص ارزیابی عملکرد امور ارتباطات مناطق دهگانه، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تبریز، اظهار کرد: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به منظور ارزیابی عملکرد شش ماهه نخست سال جاری امور ارتباطات مجموعه شهرداری در قالب ۵ محور تولید اخبار و همکاری با پایگاه خبری شهریار، تولید کلیپ و گزارش تصویری، پاسخگویی سریع به مشکلات شهروندان، تعامل با رسانه ها، همکاری با برنامه تلویزیونی تبریزیم و فضاسازی محیط شهری در مناسبت های ملی و مذهبی اقدام کرده است.
وی همچنین در خصوص ارزیابی عملکرد در زمینه تولید کلیپ و گزارش تصویری و انتشار آن در فضای مجازی، خاطر نشان کرد: امور ارتباطات مناطق ۴، ۱۰، ۷، ۱، ۶ و سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در این آیتم بهترین عملکرد را کسب کرده اند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز پاسخگویی سریع به مشکلات شهروندان را یکی از محورهای اصلی این ارزیابی خواند و گفت: مناطق ۷، ۸، ۴، ۱۰ و شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تبریز نیز در این زمینه موفق به کسب بهترین عملکرد شده اند.
حافظ زاده در تشریح نتایج این ارزیابی در آیتم همکاری مستمر امور ارتباطات با برنامه تلویزیونی تبریزیم نیز گفت: مناطق ۶، ۷، ۸، ۴، ۱۰ و شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه بهترین عملکرد را در بین مناطق دهگانه، سازمان ها، شرکت های تابعه شهرداری تبریز کسب کرده اند.
او فضا سازی محیط شهری در مناسبت های ملی مذهبی را پنجمین محور ارزیابی عملکرد امور ارتباطات مجموعه شهرداری تبریز دانست و گفت: در این زمینه مناطق ۱، ۲، ۳ ، ۴، ۵ و ۶ عملکرد مناسبی در شش ماهه اول سال جاری عملکرد بهتری داشتند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]