- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

راه اندازی کمپین حمایتی سلبریتی ها برای عدم اعتماد به کمیته امداد است/ گدا پروری نمی کنیم، مهارت آموزی می کنیم

آذرقلم: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی راه اندازی حمایت سلبریتی ها و تبلیغات شبانه روزی رسانه های خارجی برای عدم اعتماد به نهادهای انقلابی همچون کمیته امداد و بهزیستی دانست.

به گزارش خبرنگار آذرقلم، محمد کلامی در آیین تجلیل از امدادیاران کمیته امداد عنوان داشت: تمام تلاش نظام سلطه برای تضعیف نهاد های حمایتی همچون کمیته امداد است که با همت نیروهای انقلابی ایران اسلامی این امر محقق نخواهد شد.

وی راه اندازی حمایتهای سلبریتی ها و تبلیغات شبانه روزی رسانه های خارجی برای عدم اعتماد به نهادهای انقلابی همچون  کمیته امداد و بهزیستی و… را تلاش معاندین برای تضعیف این نهادها اعلام کرده و اظهار داشت: تمام تلاش غرب و وابستگان آنها این است که نشان دهند محرومان و مستضعفین جامعه در برابر نظام ایستاده اند اما در بررسی به عمل آمده توسط نهادهای ذیربط، مشخص شد که هیچ کدام از دستگیرشدگان اعتراضات اخیر، عضو نهادهای حمایتی کشور نبوده اند.

Related image

کمیته امداد امام خمینی گدا پروری نکرده است

فرمانده سپاه عاشورا نیز در این آیین  با اشاره به خدمات ارزنده کمیته امداد در حوزه حمایتی گفت: کمیته امداد امروز به جایی رسیده است که مددجویانش پس از گذشت چند سال متکی به خود شده اند.

سردار عابدین خرم  ضمن تقدیر از طرحهای مهارت آموزی مددجویان کمیته امداد خاطر نشان کرد: کمیته امداد امام گدا پروری نکرده است و با آموزش مهارتهای شغلی مددجویان خود را متکی به خود کرده و روانه بازار کسب و کار کرده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود تمام جامعه را متعهد به حمایت از کمیته امداد دانسته و تصریح کرد: تمام تلاش کمیته امداد این است که روحیه تعاون و همیاری را در جامعه اشاعه دهد تا مردم  در حد توان از اموال خود را در خدمت تولید و اشتغال قرار دهند.

در پایان این مراسم از بسیجیان و امدادیاران کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی، با اهدای لوح سپاسی تجلیل به عمل آمد