- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

راهپیمایی نمازگزاران تبریزی علیه آشوبگران

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: نمازگزاران تبریز بعد از پایان نماز جمعه امروز با راهپیمایی گسترده خود و سر دادن شعارهای انقلابی از اقدام آشوبگران و حامیان خارجی آنان اعلام انزجار کردند.

به گزارش آذرقلم، برخی راهپیمایان در طول مراسم با بر تن کردن کفن و سر دادن شعارهای «مرگ بر آشوبگر، منافق مسلح اعدام باید گردد»، «بیر بئله لشگر گلیب به عشق رهبر گلیب» (این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده) و «بیزاؤلماغا حاضیروخ، خامنه‌ای سربازیوخ» (ما برای مُردن حاضریم، سرباز خامنه‌ایم) اقدام آشوبگران در تخریب و آسیب به اموال عمومی را محکوم کردند و خواستار برخورد با آشوبگران و فتنه گران شدند.

مردم همچنین با سردادن شعارهایی همچون ” نیروی انتظامی تشکر، تشکر”، ” نیروی انتظامی حافظ امنیت است”، بسیجی تشکر تشکر، پرچم عشق ماست این خط قرمزماست، مرگ بر منافق، رهبر ما عشق ماست، خامنه‌ای مقتداست و … از تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی برای برقراری امنیت قدردانی کردند.
مردم تبریز عکس نوشته و تصاویری از رهبر معظم انقلاب و همچنین پرچم ایران و پرچم امام حسین(ع) را در دست داشتند.
راهپیمایان در این مراسم پرشکوه، امنیت و آرامش کشور را خط قرمز مردم آذربایجان دانسته ‌و خواستار اقدام جدی و موثر دولت در رفع نگرانی مردم شدند.


مردم انقلابی آذربایجان شرقی امروز بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدامات ساختارشکنانه و آشوبگرانه اخیر عده ای هنجارشکن راهپیمایی کردند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی ضمن محکوم کردن ساختارشکنی های اخیر و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم از دستگاه قضایی خواستار برخورد قاطع با هنجارشکنان شدند.
راهپیمایی مردم آذربایجان شرقی همزمان و همصدا با مردم سایر مناطق کشورمان در محکومیت فتنه‌گران و هتاکان به مقدسات دینی با صدور قطعنامه‌ای پایان یافت.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]