- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

ذوب‌آهن 0 – تراکتور 0؛ زیبا و جذاب اما بدون گل!

آذرقلم: با وجودی که همه چشم امید تراکتوری ها به کسب سه امتیاز کامل دیدار این تیم در اصفهان متمرکز شده بود اما  در نهایت این تیم پروشور به یک امتیاز قناعت کرد.مالکیت توپ و میدان با تیم تراکتور بود

به گزارش آذرقلم، ذوب‌آهن در یک دیدار جذاب نتوانست تراکتور را در خانه شکست دهد و از رسیدن به اولین برد خود باز ماند. شاگردان دنیزلی حالا با 5 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

در این بازی مالکیت توپ 53 درصد به تیم تراکتور تعلق داشته و 47 درصد هم سهم تیم میزبان بود.

تراکتوری‌ها در تعداد پاس‌ها هم برتری داشته و 308 پاس مقابل 245 پاس ذوب آهن داشتند. دقت پاس شاگردان دنیزلی 76 و تیم میزبان 68 درصد بود.

ذوب آهنی‌ها در این بازی 12 شوت به دروازه داشتند که 2 شوت آنها در چارچوب دروازه بوده و تیم تراکتور هم 10 شوت به سمت دروازه ذوب‌آهن داشته که تنها یکی در چارچوب بوده است.

روز: یکشنبه ، تاریخ: 24/6/98 ، ساعت: 19:45
ورزشگاه: فولادشهر

ذوب‌آهن اصفهان:
یوسف بهزادی، نژاد مهدی، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، قاسم حدادی فر، رضا حبیب زاده، مهران درخشان مهر، میلاد شیخ فخرالدینی، مسعود ابراهیم زاده و ارسلان مطهری (دقیقه 7- علیرضا منظمی)
سرمربی: علیرضا منصوریان

 

تراکتور تبریز:
رشید مظاهری، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، محمدرضا خانزاده، میثم تیموری، رضا اسدی، میمبلا (دقیقه 75- اکبر ایمانی)، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه (دقیقه 61: سوگیتا)، احسان حاج صفی و کوین فورچونه (دقیقه 61: ساسان انصاری)
سرمربی: مصطفی دنیزلی

اخطار

دقیقه 43: کارت زرد (علیرضا منظمی) از ذوب‌آهن

دقیقه 54: کارت زرد برای فورچونه ، دقیقه 56 میثم تیموری، دقیقه 59 ایمان سلیمی، دقیقه 73 مسعود شجاعی و دقیقه 92 هادی محمدی از تراکتور

شرح نیمه اول

45 دقیقه اول مسابقه در اختیار ذوبی‌ها قرار داشت و شاگردان منصوریان می‌توانستند حداقل یک گل به ثمر برسانند که این اتفاق با واکنش‌های مظاهری و بی دقتی بازیکنان ذوب‌آهن رخ نداد. در حالی که بسیاری از اوقات مسابقه در میانه میدان و با جنگندگی بالا در جریان بود و برخوردهای بسیاری رخ داد. حالا سبزهای اصفهانی به دنبال این هستند تا از نیمه دوم نهایت استفاده را برده و اولین برد لیگ نوزدهم را به دست آورند.

 

شرح نیمه دوم

این نیمه از بازی به طور کلی در اختیار ذوب‌آهن بود. شاگردان منصوریان برای کسب نتیجه برد به هر دری زدند اما از رسیدن به آن بازماندند. علیرضا منظمی مهاجم جوان این تیم می‌توانست در یک موقعیت تک به تک گل اول را به ثمر برساند که مظاهری و بعد از آن تیر دروازه مانع از انجام این اتفاق شدند. در ادامه باز هم ذوبی‌ها موقعیت خطرناک به دست آوردند که همه آن‌ها با بی دقتی مهاجمان و البته درخشش مظاهری از دست رفت و دست میزبان از رسیدن به برد کوتاه ماند.

بهترین بازیکن:

در دیداری که بازیکنان دو تیم با بازی محکم و فیزیکی خود یکی از پربرخوردترین بازی های هفته سوم را به نمایش گذاشتند می توان رشید مظاهری را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کرد. دروازه بان سابقا ذوبی تراکتوری ها در دیدار امروز موفق شد با خروج های به موقع خود چه روی زمین و چه روی هوا موقعیت های خوبی را از حریف بگیرد. علاوه بر این او چند بار با سیوهای خود از ورود توپ به دروازه خودی ممانعت کرد که مهمترین آن را می توان در نیمه دوم و در موقعیت تک به تکی که برای ذوبی ها به دست آمد دید.

علاوه بر مظاهری در جمع تراکتوری ها ایمان سلیمی و مسعود شجاعی نیز موفق شدند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند. سلیمی در قلب دفاعی تیم حالا در کنار محمد خانزاده یکی از بهترین زوج های دفاعی لیگ را تشکیل داده و شجاعی نیز در میانه میدان علاوه بر طراحی حملات تراکتوری ها وظیفه به هم ریختن بازی هافبک های حریف را در دستور کار خود داشت و به نحو احسن نیز آن را پیاده کرد.

در جمع بازیکنان تیم ذوب آهن نیز می توانیم به قاسم حدادی فر اشاره کنیم که 90 دقیقه در میانه میدان جنگید و با تمام توان سعی در آماده کردن شرایط برای حرکت بازیکنان سبزپوش داشت.