- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

دو کاندیدای نظامی به نفع رئیسی کنار کشیدند/ عقب نشینی دهقان و رستمی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: در حالی که تا ساعاتی دیگر اسامی کاندیداهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری 1400 از سوی وزارت کشور اعلام می شود دو سردار سپاه، از حضور در انتخابات انصراف دادند.
به گزارش آذرقلم، سردار حسین دهقان و سردار رستم قاسمی با ارسال نامه ای به شورای نگهبان، از حضور در رقابت های انتخاباتی انصراف دادند
گفته می شود این دو ارشد نظامی به نفع جریان انقلاب و ابراهیم رئیسی کنار رفتند.

رستم قاسمی به نفع جریان انقلاب کنار رفت

رستم قاسمی به نفع جریان انقلاب کنار رفترستم قاسمی در نامه‌ای به دبیر شورای نگهبان نوشت: بنا به پیشنهاد دلسوزان و دغدغه‌مندان نظام و کشور و در راستای تقویت جبهه انقلاب، تکلیف خود را ادا شده دیده و بدینوسیله انصراف خود را از نامزدی در انتخابات به نفع جریان انقلاب اعلام می‌دارم.
رستم قاسمی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در نامه‌ای به دبیر شورای نگهبان نوشت: بنا به پیشنهاد دلسوزان و دغدغه‌مندان نظام و کشور و در راستای تقویت جبهه انقلاب، تکلیف خود را ادا شده دیده و بدینوسیله انصراف خود را از نامزدی در انتخابات به نفع جریان انقلاب اعلام می‌دارم.
بنام خدا
دبیر محترم شورای نگهبان
با سلام و تحیات
احتراما؛ بنا به پیشنهاد دلسوزان و دغدغه مندان نظام و کشور و در راستای تقویت جبهه انقلاب؛ تکلیف خود را اداشده دیده و بدینوسیله انصراف خود را از نامزدی در انتخابات به نفع جریان انقلاب اعلام می دارم.
رستم قاسمی

حسین دهقان هم به نفع آیت الله رئیسی انصراف دادحسین دهقان به نفع آیت الله رئیسی انصراف داد
حسین دهقان کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در توئیتی به نفع آیت الله رئیسی از حضور در انتخابات کناره گیری کرد.
دهقان در این توئیت نوشت: اینجانب حسین دهقان با توجه به حضور افرادی از جناح‌های سیاسی و افراد مستقل ضرورتی به ادامه حضور نمی‌بینم و انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام و تمام ظرفیت خود را در خدمت نظام و انقلاب و کاندیدای جبهه انقلاب و در راس آن جناب آقای سید ابراهیم رییسی قرار می‌دهم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]