- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

دو تراکتوری در تیم منتخب هفته لیگ برتر + عکس

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: هفته بیست و پنجم لیگ برتر با اتفاقات و دیدارهای هیجان‌انگیزی همراه بود. این هفته دو بازیکن تراکتور در تیم منتخب هفته قرار دارند.
به گزارش آذرقلم، برتری پرسپولیس و استقلال مقابل رقبا و شکست سپاهان برابر تراکتور در کنار برد نفت آبادان بعد از هفته‌ها آن هم مقابل جدی‌ترین رقیب‌شان در مسیر فرار از سقوط، از جمله اتفاقات ویژه این هفته بود تا در نهایت پنج هفته باقیمانده از لیگ را به اوج هیجان نزدیک‌تر‌ کند. ورزش سه در پایان هفته بیست و پنجم با انتخاب نفرات زیر به عنوان بازیکنان برتر این هفته پرداخته است.

*دروازه‌بان
حبیب فرعباسی/ ذوب آهن

* مدافعان
وحید امیری/ پرسپولیس
امیر شبانی / پیکانی‌ها
محمدامین/ حزباوی فولاد

* هافبک‌ها
محسن آذرباد /مس رفسنجان
مهدی ترابی /پرسپولیس
سعید مهری/ استقلال
احمد شریعت‌زاده /صنعت نفت آبادان
گوستاوو واگنین از تراکتور
هافبک برزیلی تراکتور به بهترین شکل توانست از موقعیت تیمش یک فرصت ایده‌آل برای پیروزی شکل دهد. پاس در عمق ریکاردو آلوز و فرار گوستاوو تنها راه پیش‌رو برای مدافع سپاهان خطا گذاشت تا تراکتور صاحب موقعیت گلزنی از پنالتی شود. این بازیکن برزیلی در چند موقعیت نیز به دنبال ایجاد فرصت گلزنی برای تبریزی‌ها بود که با بدشانسی در این هدف ناکام ماند. شاید ایده‌آل‌ترین فرصت او نیز موقعیتی بود که رضا اسدی برایش فراهم کرد اما تیرک دروازه سپاهان مانع از این شد که او پیام نیازمند را تسلیم کند.

1839739
* مهاجمان

مهدی قایدی (استقلال)
رضا اسدی از تراکتور
در حساس‌ترین با‌زی هفته تراکتور توانست با گل رضا اسدی یک برد ارزشمند را به نام خود کند. اسدی که در ایده‌آل‌ترین شرایط خود چه از حیث بدنی و چه اعتمادبنفس قرار دارد، در جو فوق‌العاده یادگار مامور زدن پنالتی تیمش شد. او که با تدابیر ویژه پاکو خمس به عنوان مهاجم و گلزن این تیم در این فصل کار را دنبال می‌کند، با خونسردی جالب توجهش برابر پیام نیازمند مدعی قرار گرفت و برخلاف پیش‌بینی او در مسیر ضربه، گل برتری تراکتور را به نام خود کرد. او در طول بازی درگیری های متعددی با مدافعان سپاهان داشت و با پرس موفق خود مانع از پیش‌روی آنها به سمت دروازه تیمش شد. اسدی علاوه بر ثبت گل پیروزی‌بخش تراکتور تاثیر موثری نیز در جریان بازی داشت و یک بار نیز در نقش پاسور دیگر هم‌تیمی‌اش را در موقعیت گلزنی قرار داد که تیرک دروازه سپاهان مانع از ثبت گل شد. شماره ۹ تراکتور دهمین گل فصل خود را مقابل تیم اسبقش به ثبت رساند و به این شکل تبریزی‌ها را به یک برد ارزشمند رساند.

1839724[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]