- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

دو تراکتوری در تیم منتخب ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا

[vc_row][vc_column][vc_column_text]به گزارش آذرقلم، دور اول لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی در حالی برای تیم‌های ایرانی به پایان رسید که سرخابی‌های پایتخت به پیروزی رسیدند و سرخپوشان تبریزی و اهوازی نیز به نتیجه تساوی مقابل پاختاکور و السد بسنده کردند. تراکتور و فولاد نیز دقایقی از حریف خود پیش بودند و فرصت این را داشتند که رکوردی جالب را برای نمایندگان ایران خلق کنند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

درخشش تیم های ایرانی در حالی اتفاق افتاد که هر کدام از تیم های چهره شاخصی داشتند؛

تیم منتخب بازیکنان ایرانی از دور اول لیگ قهرمانان آسیا را می‌خوانید:


مهدی تیکدری (تراکتور):

هافبک راست ملی‌پوش تیم تراکتور در دیدار با پاختاکور عملکرد مطلوبی داشت و یکی از بهترین بازیکنان تراکتور بود. او در 9 دوئل به برتری رسید و همچنین در موقعیت سازی نیز عملکرد مطلوبی داشت. ستاره خط هافبک تراکتور در این بازی دو موقعیت خلق کرد و چند نفوذ نیز انجام داد که البته با تیزهوشی خط دفاعی پاختاکور مانع از خلق موقعیت های بیشتر شد. تیکدری که فصل گذشته را به عنوان مدافع راست آغاز کرد، در این دیدار شش کنش دفاعی داشت تا در فرآیند دفاعی تیمش هم نقش آفرینی کند. او با سرعت بالایش سمت چپ دفاعی تیم زمین گیر کرده بود و در بازی های بعدی نیز بعید است که از ترکیب خارج شود.

محمد عباس زاده (تراکتور):

بهترین گلزن تیم تراکتور در لیگ برتر، شروعی فوق العاده و باورنکردنی در لیگ قهرمانان آسیا 2021 داشت. در شرایطی که خطیبی هر دو مهاجمش یعنی بابایی و عباس زاده را در مقابل پاختاکور فیکس بازی داده بود، عباس زاده توانست دو گل بزند و جای پایش را در ترکیب محکم تر کند. گل اول او با شوتی تماشایی به دست آمد که تراکتور را را از حریف ازبک پیش انداخت و گل دوم نیز تی تی ها را از شکستی بزرگ فراری داد. او که حالا از حواشی نیز فاصله گرفته، در ادامه بدون تردید می‌تواند به عملیات صعود سرخپوشان تبریزی کمک کند. او در 10 دوئل به برتری رسید و یک موقعیت هم خلق کرد و تمام پاس هایش در زمین حریف نیز درست بودند.

محسن فروزان (فولاد)

محمد نادری (استقلال)

یدجلال حسینی (پرسپولیس)

محمدحسین کنعانی زادگان (پرسپولیس)

وریا غفوری (استقلال)

محمد زبیر نیک‌نفس (فولاد)
مهدی ترابی (پرسپولیس)
فرشید اسماعیلی (استقلال)

مهدی قایدی (استقلال)[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]