- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

دو بازیکن تراکتور در ترکیب تیم منتخب هفته

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی معرفی شدند که دو بازیکن تراکتور در این ترکیب حضور دارند.
به گزارش آذرقلم، رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر بدون در نظر گرفتن دیدار معوقه «پرسپولیس و سپاهان» در حالی با انجام هفت مسابقه پیگیری شد که پنج تیم موفق به کسب پیروزی برابر حریفان خود شدند و دو مسابقه هم با تساوی به پایان رسید.
اسامی این ۱۱ نفر را به همراه شرح مختصری از عملکردشان در زیر می‌خوانید:

* دروازه‌بان : محمدرضا اخباری(تراکتور)

پس از جدایی رشید مظاهری، به نظر می‌رسید که تراکتور در درون دروازه دچار چالش بزرگی شود، اما محمدرضا اخباری با درخشش فوق‌العاده در مرحله نیمه نهایی و فینال جام حذفی از عوامل اصلی کسب قهرمانی تبریزی‌ها بود. با وجود جذب فرعباسی، اما اخباری جایگاه خودش را به‌عنوان سنگربان شماره یک تراکتور در لیگ برتر هم تثبیت کرد. او در بازی این هفته در برابر پیکان هم دو سیو فوق‌العاده داشت. اخباری ابتدا یک واکنش استثنایی روی شوت اسماعیل بابایی داشت و اوج درخشش در دقیقه ۴+۹۰ بود که موفق به مهار ضربه پنالتی حجت حق‌وردی شد تا نشان دهد به همان اخباری چند سال قبل تبدیل شده است.

* مدافعان
بهروز نوروزی‌فر(نفت مسجدسلیمان)
وحید محمدزاده(ذوب‌آهن)
بهنام برزای(گل‌گهر)
پوریا آریاکیا(آلومینیوم)

* هافبک‌ها
مهرداد رضایی(مس رفسنجان)
سید مهدی حسینی(آلومینیوم اراک)
نیما انتظاری(نفت مسجدسلیمان)
اشکان دژاگه(تراکتور)

انتخاب مسعود شجاعی به‌عنوان سرمربی موقت تراکتور، تاثیری قابل توجهی روی شرایط اشکان دژاگه در ترکیب تراکتور داشته است. دژاگه در حال حاضر به‌عنوان کاپیتان ثابت تراکتور، فارغ از مباحث فنی، از نظر روحی و روانی هم بار تیم را به دوش می‌کشد. او مقابل پیکان به خوبی از پس وظیفه یاد شده بر آمد و جدا از انجام کامل وظایف کاپیتانی، اشکان از نظر فنی در میانه میدان نمایش قابل توجهی داشت و با حرفه‌ای‌گری موفق شد از اشتباه مدافعان پیکان یک گل برای خود و تیمش ساخته و با به ثمر رساندن اولین گل فصل خود، در جمع بهترین‌های هفته قرار بگیرد.

* مهاجمان
گادوین منشا(گل‌گهر سیرجان)
محمد قاضی(مس رفسنجان)[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]