- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

دورهمی 9 فرماندار سابق تبریز: از اصلاح طلب افراطی تا اصولگرای تندرو!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: فرمانداران ادوار شهرستان تبریز، به ابتکار یونس فاتح، فرماندار تبریز گرد هم آمدند تا خاطرات خود در دوره مسئولیت شان را بار دیگر زنده کنند. در این نشست صمیمی، از فرمانداران تندرو اصلاحات حضور داشتند تا فرمانداران جناح اصولگرا!

به گزارش آذرقلم، در  این دورهمی دوستانه فرماندار فعلی شهرستان تبریز بر استفاده از تجربیات فرمانداران ادوار گذشته شهرستان به عنوان پیشکسوتان این عرصه تاکید کرد و گفت: انتقال تجربیات ارزشمند یک ضرورت مهم است. رشد و توسعه جامعه نیازمند استفاده از تجربیات پیشکسوتان است، باید از تجربیات ارزشمند فرمانداران ادوار گذشته شهرستان در این راستا بهره مند شد.

وی با اشاره به برنامه‌های فرمانداری شهرستان تبریز در خصوص تجلیل از پیشکسوتان و استفاده از نظرات و تجربه‌های آنان، ادامه داد: پیشکسوتان از سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند که در شرایط مختلف برای خدمت به انقلاب اسلامی و مردم حضوری فعال داشته اند.
فاتح به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند “آذربایجان سر ایران است”، اشاره کرده و افزود: مصادیق این مهم در ادوار گذشته با تلاش های شبانه روزی فرمانداران خود را نشان داده است.
وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار تبریز در تاریخ کشور، ادامه داد: مردم این خطه در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در جنگ اقتصادی، وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان داده اند.
فرماندار شهرستان تبریز با تاکید بر اینکه کسی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت می‌پذیرد، باید هدفش فقط خدمتگزاری به مردم باشد، افزود: باید ترسید مبادا دردمندی درد احساس کند، از این رو بزرگان و پیشکسوتان این عرصه را دعوت کردیم تا از تجربیات و راهنمایی های آنان برای خدمت بهتر بهره مند شویم.
وی اظهار کرد: هدف از این جلسه همفکری و استفاده از راهنمایی های فرمانداران گذشته شهرستان می باشد، که اگر امروز فرماندار بودید در این برهه چه اقداماتی انجام میدادید، علاقمند هستیم از تجربیات شما پیشکسوتان بهره مند شویم و در قالب کتاب و فیلم برای استفاده در زمان کنونی و آیندگان بهره برداری شود.
فاتح با اشاره به اینکه جلسات همفکری با فرمانداران ادوار گذشته هر سه ماه یکبار برگزار خواهد شد، گفت: این پرچم از دست شما به ما رسیده و ما سعی می کنیم پرچم را سالم به آیندگان تحویل دهیم.
در ابتدای این نشست با ادای احترام به فرمانداران فقید و قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند. مرحوم علیار راستگو فرماندار تبریز در سال 1400 به علت سرطان دار فانی را وداع گفت.
در این جلسه: ساروخانی (دوره ریاست جمهوری مقام معظم رهبری)، عبادی(فرماندار دوران خاتمی) اروجعلی محمدی (فرماندار دوران خاتمی)، محمود چمنی (احمدی نژاد)، ذبیحیان (احمدی نژاد) شهرتی فر (روحانی)، مهدوی (روحانی) حضور داشتند.

تاکید فرماندار تبریز بر استفاده از تجربیات فرمانداران ادوار گذشته[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]