- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

درگذشت بانوی خبرنگار شبستری

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: منور بادامچی بانوی خبرنگار شهرستان شبستر، پس از طی یک دوره بیماری به دیار باقی شتافت.
به گزارش خبرنگار آذرقلم از شبستر، مرحومه منور بادامچی که در چند سال اخیر به علت بیماری، دوران سختی را تحمل می‌کرد، دعوت حق را لبیک گفت.

درگذشت بانوی خبرنگار شبستری
مرحومه منور بادامچی متولد سال ۱۳۵۶ در شهر وایقان بوده و کار مطبوعات را از سال ۱۳۹۳ با نشریات شروع کرد و تا پیش از مرگش ادامه داد.
خانواده بادامچی که در امر اطلاع رسانی و مطبوعاتی در شهرستان فعالیت می‌کنند، مرحومه منور بادامچی نیز از خبرنگاران متعهد، پرتلاش و نام آشنایی بوده که در تمام مسیر زیست خبری خود به صداقت کلامش و گفتارش و انتقال پیامش خللی وارد نشد و شرافتمندانه در عرصه خبر نفس کشید و هرگز قلم را نیالود.
به گفته رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر، در شهرستان ۱۳۵ هزار نفری شبستر که دارای شش هفته نامه، فصل نامه و پایگاه خبری فعال است، ۹ نفر در حوزه اطلاع رسانی فعالیت می‌کنند که ۷ نفر از آن‌ها عضو خانه مطبوعات آذربایجان شرقی هستند.
پایگاه خبری آذرقلم، درگذشت این فعال رسانه‌ای با اخلاق و کوشا را به خانواده گرامی‌اش و جامعه رسانه‌ای، به‌ویژه همکاران او در شهرستان شبستر تسلیت گفته و برای خانواده عزیز او، بازماندگان و همکارانش، صبر و سلامتی مسالت دارد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]