- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

خوشبختی در دقیقه 90 به سبک تراکتور آذربایجان!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: تیم تراکتور برای چندمین بار در این فصل با گل دیرهنگام به برتری دست یافت.
به گزارش آذرقلم، در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در تهران به مصاف تیم هوادار این شهر رفت که این بازی با گل دقایق تلف شده گوستاوو به برتری رسیده و بازی را به سود خود پایین برد.

ترکیب تراکتور:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمد آقاجان‌پور، میلاد کر (سعید کریم آذر- ۷۸)، صفا هادی، مهدی کیانی (محمد عباس‌زاده- ۶۰)، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین (بهزاد سلامی- ۹۰+۴)، محمد قنبری (ابوالفضل رزاق‌پور- ۷۸)، مهدی هاشم‌نژاد (پوریا آریاکیا- ۹۰+۴) و رضا اسدی
سرمربی: پاکو خمس

🟨 کارت زرد:
هوادار: محمدجواد محمدی (۳۰)- سپهر روزی طلب (۶۹)-نیما انتظاری (۹۱)
تراکتور: ریکاردو آلوز (۹۰+۱۰)

🟥 کارت قرمز:
هوادار: نیما انتظاری (دقیقه ۹۰+۱۱)

🥇 بهترین بازیکن: گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز
آلوز و گوستاوو امروز هم عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشتند و در نهایت هم در دقایق پایانی، پاس گل آلوز و ضربه محکم و زیبای گوستاوو، نهمین پیروزی تراکتور در لیگ بیست و یکم را رقم زد تا این دو بازیکن تبدیل به ستاره‌های تقابل هوادار و تراکتور شوند.

📌اتفاق ویژه:
تراکتور که هفته گذشته با تک گل دقیقه ۹۰+۹ هادی محمدی برابر فولاد پیروز شده بود، برای دومین هفته متوالی در وقت‌های اضافه دروازه حریف خود را باز کرد و با سه امتیاز از زمین خارج شد.

پیروزی تراکتور با گل در وقت‌های اضافه/ شوک با مصدومیت یک مدافع
با این پیروزی تیم تراکتور 32 امتیاز شده و همچنان روند صعودی خود را تداوم بخشید و به رده چهارم جدول صعود کرد.
در شرایطی که داور ۱۳ دقیقه وقت اضافه تعیین کرده بود، گوستاوو موفق شد پاس ارسالی «ریکاردو آلوز» را در دقیقه ۹۱ به گل تبدیل کند. این دوازدهمین پاس گل آلوز در این فصل از مسابقات لیگ برتر بود.
تراکتوری‌ها با این برد، در 5 بازی قبلی خود 4 پیروزی کسب کرده و یک بازی مساوی کردند تا آمار فوق‌العاده‌ای را از خود به جا بگذارند.
این سومین پیروزی تراکتور با گل لحظات پایانی بود. سرخپوشان تبریزی در برابر نفت آبادان، فولاد خوزستان و هوادار تهران با گل وقت های تلف شده به پیروزی رسیدند تا متخصص بردهای لحظه آخر لقب گیرند.

هوادار صفر - تراکتور 1: یاشا آلوز، یاشا گوستاوو![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]