- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

خوشبختی در ثانیه های آخر: تراکتور یک _ گل گهر: صفر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: تیم تراکتور با گل ثانیه‌های پایانی برابر مهمانش به برتری دست یافت.
به گزارش آذرقلم، در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور میزبان تیم گل‌گهر سیرجان بود که این بازی با گل دقیقه 96 عباس‌زاده به سود تیم تراکتور به اتمام رسید.
با این پیروزی شاگردان فیروز کریمی 39 امتیازی شده و به رده چهارم جدول صعود کردند تا همچنان به کسب سهمیه آسیا امیدوار باشند.
بازی رفت دو تیم در سیرجان هم با برتری دو بر یک تراکتور به اتمام رسیده بود تا تراکتوری‌ها هر 6 امتیاز را از گل گهری‌ها کسب نمایند.
تراکتور در 2 بازی قبلی خود با هدایت فیروز کریمی برابر ذوب‌آهن به برتری رسیده و از تیم استقلال شکست خورده بودند.

تساوی تراکتور و گل‌گهر در نیمه اول

حاشیه های بازی:
در حالی که داور 5 دقیقه وقت تلف‌شده اعلام کرده بود گل تراکتور در دقیقه 90 + 6 زده شد. پس از این اتفاق یکی از بازیکنان تراکتور روی زمین افتاد که کادر پزشکی مجبور شدند او را با به بیرون از زمین منتقل کنند. همین وقت‌های تلف شده باعث شد تا بازیکنان و نیمکت‌نشینان گل‌گهر به داوری معترض شوند.

* در این بازی بازیکنان گل‌گهر به شدت به داوری اعتراض کردند همین موضوع باعث شد تا داور کارت زرد و قرمز زیادی به بازیکنان هر دو تیم نشان دهد.

* در پایان بازی سعید الهویی مربی گل‌گهر بازیکنان را از زمین بیرون کرد و اجازه نداد به تیم داوری نزدیک شوند.

* مدیر رسانه‌ای و مدیر تیم گل گهر پس از سوت پایان بازی به سمت تیم داوری رفتند و با رضا کرمانشاهی داور وسط زمین به صحبت پرداختند. داور مسابقه نیز آنها را به بیرون از زمین هدایت کرد.

هوای خنک تبریز با دمای 25 درجه باعث شد تا بازیکنان نیمکت‌نشین گل‌گهر با پتویی که روی خود کشیده بودند این بازی را نظاره‌گر باشند.

حاشیه بازی تراکتور و گل‌گهر| اعتراض شدید بازیکنان گل‌گهر به داوری[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]