- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

خودکشی مرد تبریزی بعد از قتل خونین زنش درمنزل دایی

آذرقلم: زوج تبریزی که برای حل مشکلاتشان به طبقه بالای خانه دایی زن جوان رفته بودند تا با هم صحبت کنند جنایت هولناکی را رقم زدند.
به گزارش آذرقلم، ظهر روز شنبه، 20 آبان ماه سال جاری بود که یکی از محلات تبریز شاهد نزاع و درگیری بین زن و شوهری می شود که نهایت آن به کشته شدن هر دو منجر شد.
یکی از اقوام این خانواده در مورد این حادثه دلخراش گفت: آنها از مدتی قبل تصمیم به طلاق گرفته بودند، اما اطرافیان و فامیل ها مانع از این طلاق می شدند. چرا که آنها صاحب 2 فرزند دختر بودند و به نوعی نمی خواستند زندگی یشان متلاشی شود. ولی اطرافیان از مشکلات و مسائلی که مابین این زن و شوهر وجود داشت آگاه نبودند و تنها ظاهر ماجرا را می دیدند.
وی افزود: در نهایت روز شنبه تصمیم بر آن شد در خانه دایی مادرزن جمع شوند و باهم صحبت کنند تا شاید با وساطت و پادرمیانی فامیل ها، به صلح سازش برسند که متاسفانه نتیجه برعکس شد. همه دور هم جمع شده بودند؛ بعد از اندکی گفت و گو و نصیحت بزرگانه، از آن 2 زوج خواسته شد برای اینکه بتوانند در خلوت باهم صحبت کنند و سنگ های خود را وا بکنند بروند طبقه بالا و حرف های نهایی را بزنند تا شاید باهم سازش پیدا کنند.
اما اندکی بعد از آن که به طبقه بالا رفتند صدای داد و فریاد آمد، همه سریع خود را به طبقه بالا رساندند، ولی در کمال بهت و ناباوری با پیکر غرق در خون این زن و شوهر مواجه شدند که روی زمین افتاده بود. مرد در وهله اول اقدام به خفه کردن همسر خود با روسری کرده و سپس با هفت ضربه چاقو، بدنش را خون آلود کرده بود و بعد از آن که زنش را این گونه به قتل رساند؛ پنج ضربه چاقو به قفسه سینه و قلب خود فرو کرد و خود را نیز خلاص کرد.
با پلیس تماس گرفته شد و ماموران آگاهی به همراه بازپرس و پزشکی قانونی بر سر بالین اجساد حاضر شدند و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد. اما دختران این زوج در محل حادثه نبودند و شاهد وقوع این اتفاق دلخراش برای والدین خود نیز نبودند.
فاطمه قلی پور گنجه لو/ رکنا