- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

خروش تبریزی‌ها برای حمایت از مقاومت فلسطین، قیام غزه و طوفان الاقصی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: مردم ولایت مدار تبریز در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم و شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسطین، در تبریز راهپیمایی کردند.

آل‌هاشم: عملیات طوفان الاقصی، معادلات قدرت در غرب آسیا را بر هم زد
به گزارش آذرقلم، به‌مناسبت پیروزی شکوهمند و عزت آفرین جبهه مقاومت و همگام و همصدا با مسلمانان و آزادگان و آزادیخواهان جهان «راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم و شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسطین»، جمعه ۲۱ مهرماه، بعد از اقامه نماز از مصلای امام خمینی(ره) تا میدان ساعت در تبریز راهپیمایی کردند.
نمازگزازان تبریز امروز بعد از اقامه نماز جمعه با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و همچنین فلسطین و حزب الله و با دست نوشته‌های “جانم فدای رهبر” از مصلای امام خمینی(ره) به سمت میدان ساعت راهپیمایی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در راهپیمایی مردم تبریز در حمایت از مردم مظلوم اظهار کرد: آفرین بر مردم غیور تبریز که همزمان با ایران اسلامی امروز غیرت دینی و ملی خود را به نمایش گذاشتند.
وی با بیان اینکه در ۶ روز گذشته گروه‌های مختلف فلسطینی با عملیات طوفان الاقصی،انتقام سختی از رژیم کودک‌کش و غاصب گرفتند، گفت: آنها معادلات قدرت در غرب آسیا را بر هم زدند همچنین این موضوع در پرونده فلسطین سمت و سویی دیگر به خود گرفته است.
نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه این اتفاق بزرگ دارای ابعاد گوناکون است، افزود: در ارزیابی نخست، عملیات طوفان الاقصی در طول ۶۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است، پیش از این جریان، اقدامات مقاومت عمدتا دفاعی یا به صورت عملیات‌های ویژه در برابر تهاجم و تجاوز رژیم صهیونیستی صورت می‌گرفت.
وی افزود: تمام این عملیات از نقطه نظر استفاده از اصل غافلگیری و استفاده از سلاح‌های مختلف، پیشروی زمینی و پس‌گیری زمین از اشغالگران و به اسارت گرفتن صدها صهیونیست، بی‌نظیر بود.

خروش تبریزی‌ها برای حمایت از مقاومت+ فیلم
مردم انقلابی تبریز با تجمع در میدان ساعت و سر دادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ضمن حمایت از عملیات پیروزمندانه جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی، نفرت و انزجار خود را در مقابله با جنایات رژیم جعلی اسرائیل فریاد زدند.
شعار ماندگار «ای لشگر صاحب زمان آماده باش / بهر نبردی بی امان آماده باش» که یاد آورد دوران دفاع مقدس است در این راهپیمایی با شور خاصی از سوی مردم خوانده ‌شد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]