- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

حوادث آخر هفته در آذربایجان شرقی 4 کشته و 9 مصدوم بر جای گذاشت

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: سوانح غیرمترقبه و تصادفات رانندگی در تعطیلات آخر هفته آذربایجان شرقی ، چهار کشته و نه مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش آذرقلم، یک نفر در روستای دیزج خلیلی شبستر و سه نفر در محور مرند- یامچی جان خود را از دست دادند.

ریزش آوار در شبستر یک کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت
آذرقلم: سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن دو نفر دیگر در سانحه ریزش آوار در روستای دیزج خلیل شهرستان شبستر خبر داد.
وحید شادی نیا اظهار کرد: ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه جمعه، ۲۵ فروردین ماه حادثه ریزش آوار ساختمان در حال ساخت در روستای دیزج خلیل از توابع شبستر به مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد.
وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این گزارش، عوامل اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شادی نیا گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر فوت شده و دو نفر مصدوم شده بودند. مصدومان حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان فاطمیه شبستر اعزام شدند که حال عمومی آن‌ها خوب است.

سانحه رانندگی در مرند ۳ کشته و ۷ مصدوم برجای گذاشت
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از کشته شدن سه نفر و مصدوم شدن هفت نفر دیگر در سانحه رانندگی در مرند خبر داد.
وحید شادی نیا در تشریح این خبر، گفت: حوالی ساعت ۱۹ پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه گزارش برخورد یک دستگاه خودروی نیسان با سمند در یامچی مرند، ورودی یکان علیا به مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد.
وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این گزارش، سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
شادی نیا گفت: در این حادثه سه نفر فوت کرده و هفت نفر شامل دو پسر ۱۲ و پنج ساله، دو خانم ۱۸ و ۲۹ ساله و یک دختر ۱۰ ساله مصدوم شده بودند.
پنج مصدوم حادثه توسط اورژانس و دو مصدوم با وسیله شخصی به بیمارستان کوه کمری مرند منتقل شدند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]