- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

حمله تروریستی داعش به امامزاده شاهچراغ شیراز: قاتل دستگیر شد+ تصاویر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: در یک حمله تروریستی به حرم حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ شیراز که غروب امروز چهارشنبه اتفاق افتاد 15 زائر بی گناه از جمله یک مادر و کودک به شهادت رسیدند.

به گزارش آذرقلم، یک عامل تروریستی زائران را به رگبار بست که در اثر آن ۱۵ تن از زایران و خادمین حرم  به شهادت رسیده و 40 تن دیگر مصدوم شدند.
نام عامل این حادثه تروریستی حامد بدخشان است که 23 سال سن دارد. او که از عناصر گروهک‌های تکفیری است از باب‌الرضا وارد حرم شاه‌چراغ شده‌ و وارد صحن حضرت معصومه (س) می‌شود و سپس خود را به شبستان اصلی حرم نیز رسانده‌ است. برخی منابع از غیر ایرانی بودن عامل این حرکت تروریستی خبر می‌دهند. وی بلافاصله دستگیر شد.
عامل این حرکت تروریستی در حین ورود به صحن با اسلحه کلاشینکف شروع به تیراندازی کرده‌ است. او خشاب اضافه نیز به همراه داشته‌ است.

نام فرد تروریست در حمله تروریستی به شاهچراغ شیراز ؛ ۲۳ سال دارد | تروریست ایرانی است؟ - همشهری آنلاین

 

♦️آمار شهدای حرم شاهچراغ علیه‌السلام شیراز به ۱۵ تن رسید. یک زن و دو کودک در بین شهدا هستند. 40 نفر نیز مصدوم هستند.
داعش، مسیولیت حمله تروریستی امروز را بر عهده گرفت.

سخنگوی سازمان ملل متحد، این حمله را محکوم کرد.

شیرازی ها تا پاسی از شب در صف اهداء خون
درپی حادثه تروریستی شب گذشته در حرم مطهر احمد بن موسی (ع) مردم قدر دان شیراز تا پاسی از شب جهت اهداء خون به مجروحان این حادثه به سازمان انتقال خون شیرازمراجعه کردند.
بعد از حادثه تروریستی شب گذشته در حرم شاهچراغ (ع) که به شهادت و مجروحیت تعدادی از زوار این حرم مطهر منجرشد،در حالی که انبوهی از اخبار گوناگون و عمدتا ناراحت کننده از این حادثه منتشر میشد،یک خبر خود نمایی میکرد و آن هم صف طولانی شیرازیها در مقابل سازمان انتقال خون جهت کمک به مجروحان این حادثه بود.
اقدامی قابل تحسین که واکنش کاربران فضای مجازی را نیز بدنبال داشت.

شیرازی ها تا پاسی از شب در صف اهداء خون[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]