- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

حماسه پرشکوه حضور مردم تبریز در جشن 44 سالگی انقلاب اسلامی + تصاویر

[vc_row][vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: با اینکه امروز هوای تبریز بسیار سرد بود ولی مردم این شهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور و پرتعدادی داشتند.
به گزارش آذرقلم، مردم انقلابی آذربایجان شرقی به ویژه تبریز امروز در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سرمای استخوان سوز زمستان با حضور به یادماندنی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ حماسه آفریدند.
میدان نماز، میعادگاه دوستداران انقلاب و کشور اسلامی بود و از همان ساعات اولیه صبح جمع گسترده‌ای از مردم در این میدان گردهم آمدند تا با آغاز راهپیمایی، با مشت‌های گره کرده به میدان بیایند و دوباره رؤیای شیرین معاندان و دشمنان را به کابوس تبدیل کنند.
راهپیمایی ۲۲ بهمن در تبریز حواشی جالبی داشت، حواشی که همچون سال‌های پیش تکرار شد مانند پاسخ‌های قاطع مردم به تهدیدات و سخنان دشمنان انقلاب اسلامی ایران و همچنین حاشیه‌های خاصی مانند حضور مسئولان و مدیران شهری و استانی با گرایش‌های مختلف سیاسی.

امروز تمام خیابان‌های تبریز خیابان انقلاب شدند
در راهپیمایی امروز مردم تبریز شاهد اهتزاز پرچم ۱۰۰ متری ایران عزیزمان به دست دهه‌های مختلف انقلاب بودیم همچنین خانواده‌های شهدا نیز با حضور باشکوه خود به این مراسم معنویت خاصی بخشیده بودند.
همچنین در مسیرهای مختلف غرفه‌های متنوع فرهنگی و هنری برپا شده بود و نوای وطنم با هم خوانی ۱۵۰ نفری دهه هشتادی های انقلاب در آسمان تبریز طنین انداز شد.

حاشیه نگاری خبرنگار فارس از راهپیمایی 22 بهمن تبریز/ انقلاب زنده است

حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن در تبریز
رئیس مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع مردم تبریز حضور یافت.
رئیس مجلس شورای اسلامی با همراهی استاندار آذربایجان شرقی در خیابان جمهوری تبریز در جمع مردم حاضر شد و تا میدان نماز این شهر در مسیر راهپیمایی حضور پیدا کرد.
رییس مجلس سخنران مراسم ۲۲ بهمن در تبریز بود.

محمد باقر قالیباف همچنین در جمع راهپیمایی کنندگان تبریز سخنرانی کرد و در بخشی از سخنان خود گفت: این ما هستیم که باید تلاش کنیم تا خدایی ناکرده با ناکارآمدی و تصمیمات غلط دشمنان نظام را به طمع نیاندازیم و همچنین ضعف‌های خودمان را گردن دین نیاندازیم و این وظیفه ماست که در مواقع درست مشکلات را حل کرده و اشتباهاتمان را توجیه نکنیم.

وی افزود: باید بدانیم جامعه ما جامعه پویا و زنده است و حق مطالبه، انتقاد، مطالبه و اعتراض دارد،  همواره در تمام مسائل و در ۴۴ سال گذشته مشارکت فعالی داشته و اگرچه دشمنان فرصت طلب و بهانه جو همواره از کاه، کوه ساخته اند و روی هر زخمی، نشسته و خون ما را مکیده اند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]