- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

حضور ۸۰ رسانه آذربایجان شرقی در نمایشگاه مطبوعات تبریز

آذرقلم: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از حضور ۸۰ رسانه استان در نمایشگاه مطبوعات تبریز خبر داد.
به گزارش آذرقلم، سیدمحمدحسین بلاغی چهارشنبه، ۱۷ آبان در آیین گشایش هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز و یازدهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان شرقی، اظهار کرد: امروز دو جشن در حال برگزاری است. یکی از جشن‌ها، جشن علم و آگاهی است و دومین جشن نیز حال خوب همکاران بنده در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر برگزاری این نمایشگاه است.
وی افزود: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز بعد از چهار سال وقفه در حال برگزاری است. سعی کردیم تا این نمایشگاه فقط محل فروش کتاب نباشد بلکه علاوه بر عرضه کتاب، فرهنگ کتابخوانی را نیز در نمایشگاه و جامعه گسترش دهیم.
وی از برگزاری ۸۰ برنامه جنبی در نمایشگاه کتاب و نمایشگاه حجاب و عفاف و مطبوعات خبر داد و افزود: امسال یک بخش روایت آذربایجان را هم در نمایشگاه ایجاد کرده‌ایم. پاویون غزه و پاویون کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌ شرقی نیز از جمله برنامه‌های ویژه این نمایشگاه است.
بلاغی از حضور ۸۰ رسانه استان در نمایشگاه مطبوعات خبر داد و گفت: آذربایجان‌شرقی، دومین استان بعد از تهران در بیشترین تعداد رسانه‌‍ است و قطب رسانه در کشور به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: نمایشگاه حجاب و عفاف نیز با حضور ۱۰ استان کشور و چهار کشور خارجی در حال برگزاری است.