- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

حضور پرشور مردم آذربایجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور پرشور مردم آذربایجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن
آذرقلم: مردم شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی همگام با مردم سراسر کشور در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن شرکت کردند.
به گزارش آذرقلم به نقل از فارس، مردم تبریز به عنوان اولین پایتخت جهان تشیع هم گام با سایر هموطنان در هوای سردبعد از دو روز بارش برف و با هوای ۱۰ درجه زیر صفر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بر دل سرد آمریکا داغ داشتند.
دهه مبارک فجر مقطع رهایی ملتی است که بعد از سال‌ها از زیر یوغ استکبار بیرون آمده و با رشادت و جانفشانی به استقلال، آزادی و عزت و رسیدند و امروز هم کماکان از این موهبت الهی بهره‌مند بوده و به الگویی عینی برای جهانیان تبدیل شده‌اند.
حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضامن پیشرفت ایران اسلامی و تولید قدرت برای دفع تهدیدها و چالش‌های فراروی کشور است.
امروز با وجود هوای سرد و بارش برف دو روزه که از صبح امروز قطع شده، مردم تبریز بار دیگر عهد خود را محکم‌تر از سال‌های قبل بستند، بارش برف سنگین و برودت هوا نتوانست مانع از برگزاری مراسم راهپیمایی این روز بزرگ شود؛ همه آمدند تا بگویند ملت غیور و متعصب ایران اسلامی اجازه دخالت و تجاوز کشورهای بیگانه را حتی به مشتی خاک از این مرز و بوم نمی‌دهند و با اتکاء به توان داخلی و ادامه راه خون شهدای والامقام و وحدت و همدلی همیشگی به پیشرفت‌های همه‌جانبه دست خواهند یافت.
مردم تبریز شعار استکبارستیزی «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر فتنه‌گر»، نجوای استقلال‌خواهی و وحدت‌طلبی سر دادند و در برابر توطئه‌های استکبار جهانی ایستادگی و بار دیگر به دهان تمام یاوه‌گویان غربی مُهر خاموشی زده و ثابت کردند که انقلاب اسلامی ریشه در اعماق جان‌های مردم مومن و انقلابی دارد که فرزندان خود را برای استقرار و استمرار این نظام اسلامی فدا کرده‌اند.