- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

حضور دو بازیکن تراکتور در ترکیب تیم منتخب هفته

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که تیم تراکتور به لطف پیروزی در برابر صنعت نفت آبادان، دو نماینده در این تیم دارد. اسدی و محمدی!

تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر
به گزارش آذرقلم، رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که پرسپولیس توانست با برتری سه بر صفر خانگی مقابل نفت مسجدسلیمان در یک رقابت نزدیک، دوباره به سپاهان نزدیک شود و عملکردش موجب حضور سه بازیکن در تیم منتخب شود.
و تراکتور هم با برتری سه گله مقابل صنعت نفت در آبادان و تثبیت حضورش در رده پنجم همین تعداد بازیکن را در تیم منتخب به خود اختصاص داده است.
ترکیب تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر از نگاه “ورزش سه” انتخاب شده که اسامی این ۱۱ ستاره هفته را در زیر می‌خوانید:

* دروازه‌بان
علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)

* مدافعان
محمدحسین کریم‌زاده (مس رفسنجان)

1797582
هادی محمدی (تراکتور)
مدافع تیم تراکتور که بعد از بخشش محرومیت برای اولین بار در ترکیب تیمش بازی می‌کرد، عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشت و در جریان پیروزی ۳-۱ نمایش خوبی داشت. او در سرزنی مؤثر و مطمئن بود و توانست روز خوبی را پشت سر بگذارد. محمدی همچنین چند توپ‌گیری از بازیکنان صنعت نفت انجام داد که او را در بین بهترین بازیکنان این هفته فوتبال ایران قرار داد.
وحید امیری (پرسپولیس)

* هافبک دفاعی
مهرداد رضایی (مس رفسنجان)

* هافبک‌های میانی
اشکان دژاگه (فولاد)
محمود قائدرحمتی (آلومینیوم)

* وینگرها
محمدحسین اسلامی (ذوب‌آهن)
مهدی ترابی (پرسپولیس)

* مهاجمان
رضا شکاری (گل‌گهر)

1797929
رضا اسدی (تراکتور)
پاکو خمس پس از اینکه مقابل آلومینیوم در گلزنی مشکل داشتند، دوباره رضا اسدی را از میانه زمین به خط حمله منتقل کرد که این جابه‌جایی مربی اسپانیایی مقابل صنعت نفت به بهترین شکل جواب داد. اسدی که دوندگی زیادی در مسابقه با قعرنشین لیگ داشت، ابتدا با یک شلیک تماشایی از میانه زمین و در ادامه با فرصت‌طلبی و استفاده از اشتباه مدافع حریف، دو گل در فاصله پنج دقیقه به ثمر رساند تا قبل از دقیقه ۲۰ خیال‌شان را برای کسب پیروزی راحت کنند. این بازیکن که در نبردهای هوایی نیز برتری داشت، با زدن دو گل به صدر جدول گلزنان رسید و یکی از بهترین نمایش‌های خود را برابر صنعت نفت داشت.
پس از پایان هفته بیست و یکم، سپاهان با 43 امتیاز صدرنشین جدول لیگ برتر ایران است و تیم‌های پرسپولیس با 42 و استقلال با 40 امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]