- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

جوانی و جنگندگی، نیاز تراکتور برای دور حذفی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: شاگردان رسول خطیبی صعود معجزه‌آسایی داشتند و در لحظات پایانی دیدارهای مرحله گروهی نتایجی رقم خورد تا آن‌ها مسافر مرحله یک هشتم نهایی شوند؛ آن‌هم در شرایطی که آن‌ها تنها تیم بدون باخت غرب آسیا به شمار می‌روند و استحقاق رسیدن به مرحله حذفی را داشتند که به آن رسیدند و حالا ایران بیشترین نماینده را در منطقه غرب آسیا در مرحله حذفی دارد.

با این‌حال اما شاید یکی از اتفاقاتی که در دیدارهای تراکتور نمایان بود، دست بسته رسول خطیبی و لیستی از بازیکنان جوان بود که او در اختیار داشت و از آن‌ها استفاده می‌کرد؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد باید برای مرحله بعدی در آن تغییر ایجاد شود و مدیران باشگاه تراکتور براساس خواسته‌های سرمربی‌شان تیم را برای حضوری قدرتمندانه در مرحله حذفی آماده کنند.

تراکتور باید در عربستان به مصاف النصر برود. زردپوشان ریاض حاضر به دیدار در زمین بی طرف نیستند و میزبانی شکیل آنها از تیم‌های ایرانی نیز این اطمینان را به ای اف سی داده تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد. سال گذشته النصر مغلوب پرسپولیس شد و حالا برای انتقام‌گیری از دیگر نماینده ایران پای به زمین می‌گذارد. با این حال غیبت عبدالرزاق حمدالله و دو ستاره دیگر، کار را برای تراکتور راحت‌تر خواهد کرد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]