- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

جوانگرایی در تراکتور: هم سرمربی جوان جذب می کنیم، هم بازیکن جوان!

آذرقلم: مدیرعامل باشگاه تراکتور، اعلام کرد که این تیم تا پایان نیم فصل با مربی وقت خود یعنی شیخ لاری، رقابت های لیگ را ادامه می دهد.

بازیکنان با نظر دنیزلی جذب تراکتور شده بودند

به گزارش آذرقلم، صادقیان در خصوص گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده نیمکت تراکتور، گفت: بنده در مورد اسامی مربیان حرف نمی‌زنم، امکان دارد با مربیان داخلی و خارجی مذاکراتی داشته باشیم و این‌ بار به این نتیجه رسیده‌ایم که سرمربی آینده تراکتور فرد جوانی باشد. صحبتی در باره اسامی نشده و مربی جدید از نیم فصل دوم روی کار خواهد آمد.

مدیرعامل تراکتور در خصوص انتخاب شیخ لاری به عنوان سرمربی تیم، اذعان کرد: آقای شیخ لاری طی 6 ماه گذشته کنار تیم بود و با توجه به صحبت‌های انجام شده با بازیکنان، مطمئن هستم که از شرمندگی هواداران بیرون می‌آییم و امروز نیز شاهد بازی خوب از سوی تراکتور خواهیم بود. 

وی در خصوص نقل و انتقالات تراکتور هم اضافه کرد: ضعف تیمی ما مشخص بوده و بازیکنانی در پست دفاع و خط حمله باید جذب تیم شوند و رزومه تعدادی از بازیکنان مطالعه شده و در نقل و انتقالات نیم فصل نفراتی به تیم اضافه خواهند شد.

صادقیان در پایان خاطرنشان ساخت:  متأسفانه از بازیکنان جوان تیم هم در طول این هفته‌ها استفاده نشده است. معتقدم در کنار بازیکنان باتجربه، از جوانان نیز باید استفاده شود.