- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

جنجال «بلبلی»: از پیوستن به تراکتور آذربایجان تا شکایت نفت مسجد سلیمان

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: هنوز چند ساعتی از انتشار خبر پیوستن محمد بلبلی بازیکن نفت مسجد سلیمان به تراکتور نگذشته بود که مصاحبه انتقادی این بازیکن علیه باشگاه قبلی اش جنجال به پا کرد. حالا مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان قصد دارند شکایت کنند. اخبار مربوط به پیوستن بلبلی به تراکتور و حواشی آن را با هم مرور می کنیم:

به گزارش آذرقلم، با توجه به درخواست سرمربی تیم و مذاکره مدیریت باشگاه، محمد بلبلی با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست‌.تراکتور اولین بازیکن جدید خود را به خدمت گرفت

این وینگر، مهاجم  ۲۴ ساله سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های سپیدرود، استقلال و نفت مسجد سلیمان را در کارنامه دارد و نیم فصل نخست مسابقات در تیم نفت بازی می‌کرد.

بلبلی: پولم را ندادند و یکطرفه فسخ کردم/ سرباز کاملی برای تراکتور می شوم
محمد بلبلی که قراردادش را با نفت مسجدسلیمان فسخ کرد به فاصله چند ساعت به تراکتور پیوست. وی در این مورد گفت: شرایطم در نفت به طوری پیش رفت که منجر به جدایی‌ام شد. باشگاه حاضر نشد مبلغ قراردادم تا نیم فصل را پرداخت کند من هم تصمیم گرفتم قراردادم را یک طرفه فسخ کنم.
این بازیکن که به صورت قرضی سال گذشته از استقلال به نفت مسجد سلیمان رفت‌، قراردادش را با آبی‌ها در ابتدای این فصل فسخ کرد و تصمیم گرفت در نفت به کارش ادامه بدهد در این باره عنوان کرد: در اوایل نقل و انتقالات درگیر کرونا شدم و گزینه های مناسب از دست رفت زیرا فرصت تمام شده بود و از نفت هم پیشنهاد داشتم و تصمیم گرفتم در این تیم بازی کنم تا ببینم شرایط به چه شکل پیش می رود.
وی در مورد دلیل انتخاب تراکتور توضیح داد: تراکتور یکی از چند تیم بزرگ ایران است و کار کردن در چنین تیم‌هایی شرایط ویژه‌ای دارد ولی من تمام تلاشم را می کنم که بتوانم به تراکتور کمک کنم و یک سرباز کامل برای این تیم باشم.
بلبلی که قبل از تراکتور در سه تیم لیگ برتری دیگر از جمله استقلال توپ زده در این باره گفت: باید با تجربه به دست آوردن در این فصل هم به خودم هم به تراکتور کمک کنم. به دلیل تجربه ای که دارم، انتظار می‌رود که خوب کار کنم. نسبت به گذشته از لحاظ بدنی، روحی و فنی آماده تر هستم و امسال شرایط بهتری دارم و تمام تلاشم را می کنم حقم را بگیرم.
بازیکن تازه وارد تراکتور در مورد جو این تیم نظرش را اینگونه بیان کرد: خیلی از دوستان من همانند علی دشتی، محمد قنبری، ابوالفضل رزاق پور،عبدالله حسینی و غیره از دوستان من هستند و خوشحالم که قرار است در چنین جو صمیمی و در کنار آقای سولدو که یک مربی خارجی با تجربه است کار کنم.

شکایت باشگاه نفت مسجد سلیمان از محمد بلبلی
باشگاه نفت مسجد سلیمان قصد دارد از محمد بلبلی به دلیل فسخ یک‌طرفه قرارداد شکایت کند.
روز گذشته باشگاه تراکتور با انتشار عکسی از خرید محمد بلبلی بازیکن سابق استقلال و نیم فصل اول نفت مسجد سلیمان خبر داد؛ خریدی که مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان معقتدند به‌صورت غیرقانونی انجام شده و به همین دلیل شکایت خود را بابت این موضوع به سازمان لیگ ارسال کرده‌اند.
سروش صالح‌پور سرپرست تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفت‌وگویی با “ورزش سه” در رابطه با این موضوع این‌طور توضیح داد:« محمد بلبلی یک‌بار متعهد شده بود که دیگر در باشگاه درگیری ایجاد نکند و غیبت نکند. از یکم بهمن ماه پولش آماده بوده ولی از همین تاریخ تا دیروز در تمرینات حاضر نشده بود.»
او در واکنش به فسخ قراداد بلبلی ادامه داد:« ایشان یک‌طرفه فسخ کرده است. البته اگر تا سیزدهم در تمرینات حاضر می‌شد، می‌توانست فسخ کند ولی از یکم بهمن دیگر جواب تماس‌های ما را نداد. در قراردادش بندی هست که اگر در تمرینات یا بازی‌ها نباشد، قراردادش کسر خواهد شد.»
سرپرست تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان افزود: « دیروز طی نامه‌ای به سازمان لیگ این موضوع را اعلام کردیم که آقای بلبلی جواب تماس‌های ما را نمی‌دهد. همین حالا هم پولشان آماده واریز است. فکر می‌کردیم سیزدهم به تمرین می‌آید ولی به تبریز رفت و امروز خبر قراردادش آمد.»

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]