- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

جمال مدیرعامل تراکتور را عشق است، سلامتی خبرنگاران کیلویی چند؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]یادداشت روز: محمد امین خوش نیت

آذرقلم: اخیرا روابط عمومی باشگاه تراکتور برای رونمایی از چهره مستطاب مدیرعامل جدید و چه بسا ابراز ارادت و ارائه توانمندیهایشان به مدیرعامل جدید باشگاه اقدام به برگزاری نشست خبری و کنفرانس مطبوعاتی برای آقای علیپور کردند. نشستی که در این شرایط کرونایی حتی با توجیه «رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی» و یا هر بهانه و ملغمه دیگر قابل قبول نیست.

ظاهرا برای روابط عمومی و مدیرعامل باشگاه، راه اندازی موج تبلیغاتی و اعطای هدیه بیشتر اهمیت دارد تا سلامتی خبرنگاران عزیزی که بنا به شرایط کاری، دوستی، رودرواسی، اجبار مدیر رسانه، تولید سوژه و کنجکاوی و … به این نشست خبری تشریف برده بودند.

آقای مسئول! قانون، قانون است. لطفا آن را دور نزنید. اجتماعات بیش از 6 نفر برابر پروتکل های بهداشتی بین المللی برای همه خطر دارد. مگر آنکه شما بخواهید جمال خودتان را به رخ کمال قشر فرهیخته مطبوعاتی ها بکشید! در پایان محض یادآوری و نه اطلاع! ( که قطعا و حتما اطلاع دارید) بخشی از دستورالعمل های مربوط به حضور خبرنگاران در نشست های خبری را که از سوی دانشگاه علوم پزشکی ابلاغ گردیده به اطلاع و جمال شریف تان می رسانیم تا زین پس، بیشتر به فکر سلامت خود، خبرنگاران و خانواده های آنها باشید:

توصیه‎های عباسعلی درستی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای مراقبت از سلامت خبرنگاران:

«از شرکت خبرنگاران در نشست‌های خبری غیرضروری به خصوص در محیط‌های سربسته خودداری کرده و در صورت ضرورت برگزاری نشست خبری در محیط‌های بسته، در سالن‌های بزرگ با تعداد افراد محدود و رعایت فاصله حداقل دو متر برگزار شده و مصاحبه از افراد را یک نفر انجام داده و از تجمع افراد در کادر دوربین، ممانعت به عمل آید. خبرنگاران تا حد امکان از مراجعه حضوری خودداری کرده و اخبارشان را به طور غیر حضوری تهیه کنند»

عزت زیاد، جمال تان پر نور![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]