- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

لغو جلسه اصلاح‌طلبان آذربایجان برای انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تبریز

آذرقلم: شورای اصلاح‌طالبان آذربایجان‌شرقی تبریز که قرار بود برای انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز جلسه فوق‌العاده تشکیل بدهند این جلسه را لغو کردند.

به گزارش آذرقلم به نقل از فارس، به دنبال بروز اختلاف درباره انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی تبریز، شورای اصلاح‌طلبان آذربایجان‌شرقی در تبریز با دعوت اعضای خود بعد از ظهر امروز جلسه فوق‌العاده تشکیل دهد اما این جلسه ساعتی پیش لغو شد.

جلسه انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز قرار است فردا یازدهم اردیبهشت ماه برگزار شود.

گفته می‌شود برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز که در لیست امید قرار داشتند، مخالف رای شورای اصلاح‌طلبان در انتخابات هیات رئیسه شورا هستند و موجب انشقاق در انتخابات هیات رئیسه شورا شدند.

احمد ظهیرنیا رئیس شورای اصلاح‌طلبان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: علت لغو جلسه عصر امروز شورای اصلاح‌طلبان آذربایجان‌شرقی دلیل خاصی نداشته و یک جلسه داخلی است و امکان لغو در آن وجود دارد.

رئیس شورای اصلاح‌طلبان آذربایجان‌شرقی افزود: شورای اصلاح‌طلبان نیز به عنوان یک تشکل مشورتی در خدمت اعضای لیست امید شورای شهر است و به آنها در حد مشورت می‌تواند کمک کند و بیشتر از مشورت در قانون جایز نیست و شورای اصلاح‌طلبان به هیچ وجه حق دخالت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: البته به علت نگرانی از اینکه خدای ناکرده وحدت بین اعضا خدشه‌دار شود، هیات رئیسه شورای اصلاح‌طلبان استان تصمیم گرفت تا فعلاً جلسه‌ای برگزار نکند تا اعضای هشت نفر از لیست امید شورای شهر بین خودشان و طبق میثاق‌نامه یک نفر را به عنوان رئیس انتخاب کند.