- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

جشن ۴۰ سالگی انقلاب در تبریز + تصاویر

فیلم/جشن ۴۰ سالگی انقلاب در تبریزآذرقلم: مراسم باشکوه 22 بهمن و جشن 40 سالگی انقلاب همزمان با سراسر کشور در تبریز برگزار شد.

چهلمین راهپیمایی 22 بهمن با حضور پرشور رویش‌های انقلاب اسلامی همراه بود که با پدران خود و پرچم سه رنگ ایران اسلامی و عکس شهدای مدافع حرم و آتش زدن پرچم آمریکا با افتخار عکس‌های سلفی می‌گرفتند.

 از سلفی‌های عاشقانه با پرچم ایران تا پیشانی‌بند هیهات مناالذله و لبیک یا خامنه ای+ تصاویر

به گزارش آذرقلم، چهلمین راهپیمایی 22 بهمن با حضور پرشور نوجوانان، جوانان و نسل سومی‌هاو چهارمی ها که رویش‌های انقلاب اسلامی هستند، همراه بود ضمن آنکه خردسالان و نوجوانان آذربایجانی با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران اسلامی شکوه خاصی به این جشن داده بودند.

فرزندان این سرزمین چهل سال با پایمردی بی‌نظیر با همه توطئه‌های جهانی در رقم زدن بزرگ ترین رویداد‌های سیاسی و نظامی همچون ترور رهبران تا کودتای نظامی و حمله مستقیم نیرو‌های آمریکایی را تحمل و مدیریت کردند و در حالی چهل سالگی نظام اسلامی را جشن می‌گیرند که به ملتی سرآمد در جهان از نگاه مقاومت همه‌جانبه در همه زمینه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مبدل شده‌اند.

حضور آگاهانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ پیام‌های متفاوتی دارد؛ از سویی اعلام جهانی پایبندی به نظام اسلامی و حمایت همه جانبه از آن در شرایط دشوار و تحمل و قبول همه سختی‌ها و از سوی دیگر اراده مصمم برای سازندگی کشور و خدمت به مردم است.