- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

جشنواره ابوذر یا محل تبیین شیوه تخریب روحانی توسط معاون استانداری؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: اختتامیه پنجمین جشنواره ابوذر آذربایجان شرقی به محفل و بهانه ای برای حمله به دولت روحانی از سوی معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی تبدیل شد.
به گزارش آذرقلم، تراب محمدی که از مدیران وفادار به احمدی نژاد به شمار می آید، در یک سخنرانی پراکنده، که عدم تمرکز و اشرافیت وی به موضوع جلسه و محورهای از پیش نوشته شده!! کاملا مشهود بود از هر دری سخن گفت تا در نهایت عملکرد دولت قبل را به زیر تیغ انتقاد و حمله برده و از آب گل آلود، ماهی های قرمز سیاست بگیرد. در حالی که فرسنگ ها این رویکرد دم دستی با سیاست ورزی نوین فاصله دارد.
تراب محمدی که بیش از یکصد بار از کلید واژه “تبیین” به جا و بی جا در سخنرانی کوتاه خود استفاده کرد، یک محفل فرهنگی و رسانه ای را به فرصتی برای حمله به دولت هشت ساله و انتقاد از روحانی و اتهام زنی به مسئولان دولت قبلی تبدیل کرد و با تعریف و تمجید از دولت رئیسی گفت: دولت هشت ساله در زمینه زیرساخت های کشور اصلا” کاری نکرد. همه مسئولان با فکر غربی ها حرکت کردند! برای اینکه از سی سال قبل غربی ها ذهن آنها را چنین شکل داده بودند!
تراب محمدی در ادامه گفت: دولت رئیسی، گفتمان اولیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را به منصه ظهور رساند و امید را به کشور برگرداند که این موضوع باید “تبیین” شود.
معاون سیاسی استانداری آذربایجان شرقی در ادامه، بارش های اخیر را نجات بخش شرایط بحران آبی و جبران کننده کم کاری دولت روحانی  دانست و گفت: اگر برف نمی بارید سال آینده با تنش آبی مواجه می شدیم.تراب محمدی: 28 خرداد مردم آذربایجان حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد - معاونت ستاد شهرستان های آیت الله رئیسی
این کارشناس برق و ماشین آلات کارخانجات و کارشناس ارشد مدیریت اجرایی که بارها از تریبون با لقب “دکتر محمدی” مورد خطاب قرار گرفت با اطلاعاتی ناقص، مبهم و بعضا” اشتباه پروژه انتقال ارس به دشت تبریز و شبستر را مثال آورد و گفت: در حالی که کار مطالعه طرح انتقال آب ارس به تبریز سال ۹۰ باید به اتمام می رسید سال ۹۲ به پیمان داده شده.. علیرغم اینکه قرارگاه خاتم ۵۶۰ میلیارد تومان در شهرهای دیگر هزینه کرده اما در استان ما تحویل پروژه به پیمانکار صورت نگرفته و نتیجه اش این است که حتی یک متر هم در این زمینه کار نشده است و این موضوع باید برای مردم “تبیین” شود!!
وی عملکرد دولت رئیسی در این پروژه را بسیار چشمگیر توصیف کرد و گفت: سه ماه است که پروژه به قرارگاه خاتم تحویل شده و مطالعات کاملش انجام شده و طبق ‌اعلام مهندس ناظر و مسئول حوزه ، تا ۲.۵ سال دیگر به بهره برداری می رسد.
تراب محمدی در ادامه افزود: در زمینه راه آهن، بیمارستان و زیرساخت های فرهنگی هم هیچ کاری نشده است و به جایش افکار غربی را ترویج دادند و از برجام هم نتیجه ای نگرفتند اما در دولت آقای رئیسی اقدامات خوبی در جریان است! که همه اینها باید برای مردم ” تبیین” شود!
به نظر می رسد عدم تمرکز معاون محترم استانداری به متن از پیش نوشته شده ی سخنرانی و عدم اشرافیت او به اوضاع سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور و استان، در حال و هوای دوران تبلیغات انتخاباتی اقدام به سخنرانی ابهام آمیز و انتقادی کرده باشد. اینکه مسئول دولتی چنین سیاه نمایی کرده و با ناعادلانه ترین اتهام ها در محفلی که امکان دفاع از آن اتهام ها نیست اساس مدیریت کشور را در طی هشت سال گذشته کلا زیر سوال ببرند و حاکمیت قانونی و مشروع و در عین حال معتقد به انقلاب و مورد تائید رهبری و ارکان عالی نظام اسلامی را با چنین الفاظ تند و افراطی مورد هجمه و حمله و تخریب قرار دهند نه جوانمردانه است و نه با اخلاق سیاسی و خرد و اندیشه اسلامی و عرف جامعه سازگاری دارد.
ای کاش به جای آنکه تلاش کنند تا به هر نحو ممکن از کلید واژه «تبیین» بارها و بارها استفاده کنند مثل بقیه سخنرانان در مورد رسانه، دهه فجر و عملکرد و برنامه ها و رویکرد حوزه خودشان صحبت می کردند و اگر وقتی هم باقی ماند به جای تبیین تخریب گذشته، اندکی هم کتب مختلف تاریخی و سیاسی مانند اخلاق ناصری، گلستان سعدی و کتب فلسفی روسو و افلاطون را مطالعه کنند که به قول یاران سیاسی خودشان دوران « بزن در رو» دیگر تمام شده است!
از تراب محمدی، انتظاری برای ارائه سند و مدرک برای این حرف ها و اتهام ها نیست اما از کارشناسان مجرب ، سیاستمداران حرفه ای و رجال سیاسی و خبری دولت روحانی انتظار می رود که نسبت به این اتهام ها و حرف ها با مدرک و سند موضع گیری کنند و راست و دروغ موضوعات را برای مردم ، حتما “تبیین” کنند!![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]