- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

جانشین فرماندهی انتظامی استان خبر داد:

آذرقلم: جانشین فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه با اقداماتی که توسط همکاران در سطح استان صورت گرفته، شاهد کاهش 33 درصدی تصادفات فوتی در ایام نوروز هستیم.
به گزارش آذرقلم، صابر عباس‌زاده اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی در تعطیلات نوروز 1403 طرح نظم و امنیت استان را در 2 حوزه انتظامی و ترافیکی در دستور کار خود قرار داده که خوشبختانه با اقداماتی که توسط همکاران انتظامی در سطح استان صورت گرفته در حوزه برخورد و مقابله با جرایم بویژه سرقت، شاهد کاهش 20 درصدی وقوع در این ایام بودیم که این نوید، اثر بخش بودن اقدامات همکاران بوده است. وی افزود: با اقداماتی که در حوزه درون و برون شهری صورت گرفته با توسعه و افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس و همین طور کنترل‌های و پایش‌های تصویری که در سراسر جاده ها و حورهای مواصلاتی داشتیم شاهد کاهش 33 درصدی تصادفات فوتی هستیم.
عباس‌زاده ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز امسال تعداد 422 سارق دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده همچنین 94 درصد سرقت‌های وقوع یافته در استان منجر به کشف شده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموریت ویژه ای هم برای 13 فروردین روز طبیعت داریم هم در حوزه درون شهری که سعی کردیم گشت‌های آشکار و پنهانمان را توسعه بدهیم که این هم با محوریت برخورد و پیشگیری از جرایم است بویژه سرقت و هم در حوزه برون شهری که با افزایش گشت‌های محسوس و پایش های تصویری به دنبال این هستیم که بهترین امنیت را برای مردم ایجاد کنیم.