- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

توضیح پلیس درباره فیلم دستگیری یک زن در تبریز + تصاویر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی درباره انتشار فلیمی از دستگیری یک زن در تبریز و زمان دقیق این واقعه توضیحاتی ارایه کرد.
به گزارش آذرقلم، سرهنگ هاشم شعفی زمان دقیق وقوع این حادثه را مربوط به اغشاشات روز ۳۱ شهریور ماه اعلام و اضافه کرد: این زن یکی از لیدرهای اغتشاش گران در مرکز شهر تبریز بود که مقابل مصلای این شهر توسط ماموران انتظامی رصد و شناسایی شده بود و توسط ماموران زن انتظامی حاضر در محل به سمت خودروی انتظامی هدایت می‌شود.
به گفته وی این زن اغتشاش گر با ایجاد سر و صداهای بی مورد تلاش داشت مردم را تحریک و به حمایت از خود با شعارهای هنجارشکنانه وادار کند که مردم توجهی نکردند و تصاویر هم گویای آن است.

دروغ جدید رسانه‌های ضد انقلاب این‌بار در تبریز/ فیلم‌های قدیمی را برای تحریک مردم منتشر می‌کنند
شعفی انتشار این فیلم در فضای مجازی و توسط رسانه های معاند را نشانه ای دیگر از شکست دشمنان اسلام و انقلاب ارزیابی و اضافه کرد: این امر ناشی از ناکامی رسانه‌های معاند برای تحریک افکار عمومی در تبریز می باشد.
وی با بیان اینکه استفاده از عنوان دختر تبریزی برای این زن اغتشاشگر و یکی از لیدرهای آشوبگران از جمله عملیات روانی رسانه‌های معاند است، یادآور شد: طی روزهای اخیر مردم تبریز و سایر شهرستان‌های آذربایجان شرقی به فراخوان‌های متعدد رسانه‌های معاند و ضد ایرانی برای برپایی تجمعات اعتراضی و ساختارشکنانه توجهی نکرده اند که موجب عصبانیت آنها شده و هم اکنون با انتشار این گونه فیلم های تقطیع شده درصدد تحریک افکار عمومی هستند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]