- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

توضیح آقاپور درباره فیلمش: قدیمی است، با تقطیع فیلم، شیطنت کردند

آذرقلم: نماینده مردم شبستر در مجلس درباره فیلمی که در آن وی عنوان داشته، «هر کسی رای ندهد و بعد گلایه کند خودم خفه‌اش می‌کنم»، ُگفت: این فیلم متعلق به انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت سال گذشته است.

به گزارش آذرقلم به نقل از فارس، به دنبال انتشار فیلمی از سخنرانی معصومه آقاپور علیشاهی، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه «هر کسی رای ندهد، حق ندارد حرف بزند و اگر گلایه و حرفی زد با دستان خودم خفه‌اش می‌کنم، خبرنگار فارس از شایعه تا واقعیت این موضوع را بررسی کرده است.

معصومه آقاپور علیشاهی نسبت به انتشار فیلمی از سخنرانی خود در فضای مجازی که با انتقادهای زیادی روبه‌رو شده است، اظهار کرد: این فیلم متعلق به انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت سال گذشته است که متاسفانه برخی‌ با هدف تخریب و دشمنی با تقطیع فیلم سخنرانی بنده، آن را منتشر کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بنده در این سخنرانی مردم شهرستان شبستر را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت می‌کردم و اصلا منظورم رای دادن به فرد و جناح خاصی نبود، گفت: با توجه به مردمی بودن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و اینکه بزرگترین پشتوانه نظام همین مردم هستند، از این‌رو بنده فقط تلاش کردم که مشارکت مردمی در انتخاب افزایش یابد چراکه  یک رای نیز تیری به چشم و قلب دشمنان کشور است.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با مرور گذشته می‌توان گفت که شهرستان شبستر تا آن زمان، ۷۵ هزار رای را به خودش ندیده بود، تصریح کرد: با تلاش‌هایی که در جهت ترغیب و تشویق مردم برای حضور در انتخابات انجام دادیم، این میزان مشارکت کم سابقه  را به حضور ۹۲ درصدی رساندیم.

وی در ادامه به برخی جوسازی‌های رسانه‌ای علیه تعدادی از نمایندگان مجلس در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: به عقیده بنده کسانی که در این روزها به صورت هدف‌دار شروع به تخریب مسوولان و نمایندگان مردم در مجلس کرده‌اند، داعش داخلی محسوب می‌شوند.

آقاپور متذکر شد: هدف اصلی این جوسازی‌ها دلسرد کردن مردم  نسبت به مسوولان نظام است تا با نفاق و تفرقه به اهداف شوم خود برسند.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه اقدامات پست برای ناامید ساختن مردم نسبت به مسوولان به منزله دشمنی علنی آنها با نظام و ملت ایران است، افزود: در حال حاضر وظیفه ایجاد امید برای مردم و کاهش فاصله بین مسوولان و مردم همچنین ایجاد وحدت در جامعه است.