- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تهدید عضو شورای شهر تبریز به افشاگری: 250 پاکبانی که هرگز جارو به دست نگرفتند!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]به گزارش آذرقلم، علی آجودان‌زاده اظهار داشت: با وجود تاکید فراوان شورای شهر به جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز دارد این موضوع هنوز با شدت ادامه دارد.افشای جزئیاتی از استخدام‌های بی‌حساب و کتاب در شهرداری تبریز/250 نفری که هیچ وقت پاکبانی نکردند
وی افزود: رشوه شهر را فراگرفته امروز نمی‌توانیم در خصوص مبارزه با فساد در شورای پنجم حرف بزنیم.
آجودان‌زاده گفت: کارتخوان‌های فروشندگان میوه و سبزی پشت وانت‌ها تبدیل به دستگاه پرداخت رشوه شده است‌.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه خودیاری‌ها بدعتی در شهرداری است، یادآور شد: به شهروندان گفته شده که شورای شهر این امر را تصویب کرده است و من از این محل اعلام می‌کنیم که شورای شهر خودیاری را تصویب نکرده است.
آجودان‌زاده تصریح کرد: این همه می‌گوییم، مدیران شهرداری باید پاکدست باشند اما شاهدیم میلیاردی برای خودیاری از مردم هزینه دریافت می‌کنند.
وی با بیان اینکه ۲۵۰ نفر از پاکبانان شهرداری چندین سال است در شهرداری به عنوان پاکبان حقوق می‌گیرند اما تا کنون هیچ‌گاه به عنوان پاکبان فعالیت نداشته‌اند، بیان داشت: اگر این افراد به کار تخصصی که برای آن استخدام شده‌اند اقدام نکنند اسامی حامیان این افراد را در صحن شورا اعلام خواهم کرد.
آجودان‌زاده تصریح کرد: اینکه برخی افراد با قرارداد خدمات اما پشت میز نشسته است و بقیه افراد چون حامی ندارند با مدرک فوق لیسانس در حال جارو زدن است، باید این افراد به محل اصلی خدمت خود بازگردند و تبعیض حاکم از میان برداشته شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]