- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تمجید مالک باشگاه خزر باکو از عملکرد علی خادم، بازیکن تبریزی این تیم

علی خادم، گران ترین بازیکن باشگاه تیم خزر جمهوری آذربایجان لقب گرفت

آذرقلم: بازیکن لژیونر آذربایجان شرقی که سابقه حضور در تیم امید تراکتورسازی تبریز را دارد به شدت چشم مالک این باشگاه و هم بازی هایش را گرفته است!

به گزارش خبرنگار آذرقلم، مالک باشگاه خزر باکو، با اعلام رضایت خود از عملکرد علی خادم، جوان 29 ساله تبریزی که در این تیم بازی می کند گفت: علی خادم، در کنار تلاش و فعالیت مستمری که برای موفقیت این تیم دارد، در بین همبازی ها و حتی هوادران این تیم نیز از محبوبیت ویژه ای برخوردار است و ما به حضور او در این تیم افتخار می کنیم.

«آذر صادق اوف» از پیشنهاد ویژه یک تیم فرانسوی برای ترانسفر علی خادم برای بازی در لیگ فرانسه خبر داد و گفت: با توجه به عملکرد علی خادم، پیشنهاد خوبی برای انتقال وی به لیگ فرانسه مطرح شده که مسئولان باشگاه در حال بررسی این پیشنهاد هستند. بدین ترتیب باید این بازیکن را یکی از گران ترین بازیکنان ترانسفر شده لیگ جمهوری آذربایجان خطاب کرد.

گفتنی است علی خادم فوتبالیست بلندقامت تبریزی است که با داشتن سابقه حضور در تیم های جوانان و امید تراکتورسازی  این روزها در باکو توپ می زند.

او متولد سال ۶۸ تبریز بوده و به مدت دو فصل است که در لیگ حرفه ای باکو و در تیم های یاسامال و خزر باکو به صورت حرفه ای سنگربانی این تیم ها را بر عهده دارد.

علی خادم که سابقه حضور در تیم های مخابرات، جوانان، و امید تراکتورسازی، نیروی زمینی تهران، عقاب تبریز را در پرونده دارد مورد توجه مدیران باشگاه های جمهوری آذربایجان قرار گرفت. او ابتدا با عقد قراردادی به تیم یاسامال باکو پیوست و پس از حضوری موفقیت آمیز در این تیم، با تیم خزر باکو به توافق رسید.