- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تمجید فیفا از تراکتور و دروازه بانش

[vc_row][vc_column][vc_column_text]به گزارش آذرقلم، دنیای ورزش تورنتو نوشت: سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درخصوص دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا که با صعود پرسپولیس، استقلال و تراکتور ایران به دور یک‌هشتم نهایی به پایان رسید، نوشت: مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب روز جمعه به پایان رسید و هشت تیم به مرحله بعدی مسابقات صعود کردند.
در مسابقات امسال هیچ گروه آسانی وجود نداشت. قهرمان سال ۲۰۱۹ یعنی الهلال تنها با تساوی الاهلی و الدحیل صعود کرد و السد که قهرمانی سال ۲۰۱۱ لیگ قهرمانان را در کارنامه دارد، با هدایت ژاوی پس از شکست مقابل النصر حذف شد. تراکتور تنها تیمی بود که شکست‌ناپذیر ماند و با برتری ۲ بر صفر مقابل شارجه صعود کرد.
از میان پنج تیم صعودکننده، تراکتور کمترین گل را به ثمر رساند. البته نیاز به گفتن نیست که با نمایش عالی محمدرضا اخباری، خط دفاع مستحکم این تیم در صعود به یک‌هشتم نهایی تعیین‌کننده بود. دروازه‌بان ۲۸ ساله و محبوب هواداران تراکتور واکنش‌های خیره‌کننده‌ای از خود نشان داد و به تیمش کمک کرد تا با دو پیروزی و چهار تساوی صعود کند. دروازه‌بانی قهرمانانه او در پیروزی ۲ بر صفر مقابل شارجه در آخرین بازی، تمجید عبدالعزیز العنبری سرمربی رقیب را در پی داشت و این مربی، اخباری را بهترین بازیکن گروه نامید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]